Infobip - хмарна комунікаційна платформа для бізнесу, яка автоматизує спілкування з клієнтами з можливістю проводити персоналізовані мультиканальні маркетингові кампанії, працювати з даними про клієнтів в режимі реального часу, створювати AI чат-ботів і інфраструктуру для клієнтського сервісу або контакт-центру.
Капіталізація компанії понад 1 000 000 000 доларів США
Платформа Infobip підключена до 650 операторів зв'язку в 200 країнах
65 локальних офісів по всьому світу
Доставка 9+ млрд повідомлень в місяць.
Серед українських клієнтів Infobip: Rozetka, Citrus.ua, MOYO, Uklon, Uber, Zakaz.ua, RAKETA, ОТП Банк, Укрексімбанк, PZU Україна, Альфа Страхування (Україна).
Міжнародна хмарна комунікаційна платформа Infobip, яка має представництво в Україні (серед її локальних клієнтів — «Нова Пошта», СК «Альфа Страхування», Samokat.ua), зміцнила свій C-level менеджмент, ввівши нову стратегічну позицію, для забезпечення експоненційного зростання та міжнародну експансію. Іван Остоїч став директором з розвитку бізнесу Infobip та очолить міжнародне управління фінансовими операціями. До цього Остоїч 10 років […]
Купівля OpenMarket посилить присутність Infobip на світовому ринку і дозволить відправляти через платформу 15 млрд повідомлень щомісяця. Infobip, провідний розробник комунікаційних рішень для бізнесу уклав угоду з Amdocs Inc. про придбання дочірньої компанії OpenMarket за 300 млн доларів США. Завдяки цій покупці очікувана виручка Infobip в цьому році перевищить 1 млрд доларів. Операція буде закрита […]
Новий сервіс Moments від Infobip дозволяє автоматизувати розсилки в популярних месенджерах, SMS, email, мобільних додатках на основі поведінки клієнтів. Комунікаційна бізнес-платформа Infobip запустила сервіс Moments для адресного контакту з клієнтами на основі аналітики їх поведінки та даних заповнених онлайн- форм. Маркетологи отримують можливість активно залучати клієнтів у взаємодію з компанією й спонукати їх на покупку. […]