Кожен власник сайту мріє про одне – щоб його сайт працював ефективно, а значить залучав нових клієнтів. Кількість відвідувачів і звернень кращий показник його ефективності. Щоб залучити нових клієнтів маркетологи використовують різні інструменти і методи, які дають ефективний зворотній зв’язок.
Кілька важливих порад і рекомендацій по залученню трафіку на ваш сайт.
1. Ваш e-mail адрес
Кожен день ви відправляєте десятки листів – і, звичайно, отримуєте більше, ніж відправляєте! Ви можете використовувати це в своїх інтересах. Кожен поштовий клієнт і веб-служба електронної пошти дозволяють додавати підпис до відправлення електронних листів. Ви можете додати посилання на вашу останню статтю тут.
2. Skype
Найпопулярніше в світі додаток для передачі голосу по IP (VOIP). Це відмінний спосіб здійснювати безкоштовні голосові дзвінки. Але ви дійсно можете використовувати його для генерації трафіку і це просто. Ви можете додати посилання на ваш статус Skype. Тоді всі ваші контакти побачать посилання, і ви отримаєте трафік.
3. Інвестуйте в Google AdWords
Тут ви демонструєте свою рекламу потенційним клієнтам тоді, коли вони шукають товари або послуги, які ви пропонуєте. Ви платите тільки тоді, коли вони натискають на посилання переходу на ваш сайт або телефон.
4. Розміщення прямих посилань
Ви можете розміщувати посилання на свій сайт на спеціалізованих форумах і в соціальних мережах. Головне, щоб ці посилання гармонійно вписувалися в текст і не сприймалися як пряма реклама. Таким способом ви можете залучити потік на ваш сайт (трафік) без додаткових складнощів.
5. Платформи виявлення контенту (Content discovery platforms)
Це додатки і веб-сайти, які люди використовують для пошуку нового і цікавого контенту. Їх багато – одні охоплюють широке коло інтересів, інші орієнтовані на конкретну нішу або інтерес. Наприклад, Pinterest. Щодня мільйони людей переглядають ці сайти і додатки для отримання нового контенту – переконайтеся, що вони знаходять саме ваш контент!
6. Крос-промо
Суть партнерських програм або cross-promo у взаємному просуванні і обміні аудиторією без значних фінансових витрат. Додатковий метод залучення трафіку на сайт. Ви з партнером обмінюєтеся інформацією, і кожен розміщує її на своїй сторінці.
7. Розіграші (Givaway)
Компанії розігрують різні подарунки серед своїх передплатників і нової аудиторії з умовою зробити певні дії (репост, розміщення посилання, коментарі, лайки, відмітка друзів та інше.). До таких конкурсів можна брати партнерів і ще більше збільшувати аудиторію, можна брати незначну рекламу. За незначний термін від тижня до двох (або більше) ви отримаєте значний приріст нової аудиторії, певні конверсії та заходи на сайт. Слід зазначити, щоб підтримати ефект краще їх робити регулярними.
8. Робота з блогерами
Цей спосіб залучення аудиторії на сайт зараз дуже популярний в соціальних мережах. Коли про вашу компанію кажуть популярні і відомі особистості, ви відразу охоплюєте аудиторію, яка формує правильну, позитивну думку про вас. Значно збільшуєте зростання трафіку на ваш сайт в 1,5-2 рази. Люди схильні довіряти публічним особам, своїм кумирам, тому найкраща реклама – це думка авторитету.
9. Ведення блогу
Кожен може вибрати цікаву тему для ведення свого блогу. Варто пам’ятати, що пошукові системи добре чіпляють якісний контент. Грамотний, цінний і хороший контент приваблює тонни трафіку. Крім того, відмінний контент дає покупцям привід повернутися в ваш магазин більш ніж один раз. Блог можна вести самостійно, або за допомогою фахівця-копірайтера.
10. Додавайте новий цікавий контент
Відмінна рекомендація по збільшення трафіку на сайт – це збільшення кількості сторінок на вашому сайті, які ранжуються за ключовими словами. Подивіться, де можна додавати нові сторінки категорій, нові повідомлення в блозі або нові фрагменти привабливого контенту (візуальні ефекти, тести тощо) Для орієнтування за певними ключовими словами.
11. Додавайте інфографіку
За допомогою дизайнера створіть корисну графіку, яка розповість історію і допоможе людям по-новому поглянути на ваш контент. Розміщуйте посилання, просувайте на Pinterest тощо.
12. Ведення каналу YouTube
YouTube канал – дуже популярний в наші дні. У ваших відео ви можете ділиться новинками і особливостями ваших послуг/продукту, розповідати про плюси і переваги співробітництва з вами, проводити Giveaway. Щоб залучити трафік на ваші сторінки, до опису додавайте посилання на сайт.
13. Відео контент і соціальні мережі
Споживання відео знаходиться на підйомі, і платформи соціальних мереж добре знають про це. Настільки, що в цьому році Facebook знімає заборону на рекламу в рекламних роликах, що розміщуються в каналах Facebook.
Очікується, що до 2020 року онлайн-реклама буде становити більше 80% всього інтернет-трафіку.
- Понад 67% маркетологів США розміщують відео об’яви на Facebook;
- Facebook – канал соціальних мереж номер один для відеоконтенту;
- Відеоконтент на Facebook отримує на 140% більше активності, ніж зображення;
14. Поштовий маркетинг
Надзвичайно корисний інструмент у багатьох відношеннях. Це допомагає вам побудувати більш міцні відносини з вашою основною аудиторією і дозволяє легко просувати нові продукти або рекламні акції. Ви також можете поділитися новинами та цікавою інформацією зі своїми передплатниками, і відразу ж повідомити їм про новий контент. Все це може зробити істотний вплив на ваш рівень трафіку. Пам’ятайте – якщо ви використовуєте це як інструмент для збільшення відвідуваності сайту, вам потрібно буде включати хоча б одне помітне посилання на ваш сайт в кожному листі. Можливо, ви навіть захочете відстежити ці посилання, щоб побачити, наскільки ефективні ваші кампанії для залучення трафіку.
15. Пошукова оптимізація
SEO – маркетингова тактика, використовувана для того, щоб допомогти вашому сайту «знайтися» в результатах пошуку для людей, зацікавлених в тому, що ви пропонуєте. Важливо вміти писати SEO тексти, правильно додавати «ключові слова», щоб опинитися в топі по пошуковій видачі. Оптимізація для SEO на сторінці може допомогти збільшити ваш органічний трафік.
Головне, що вам потрібно зробити:
- Включити зовнішні посилання в свій контент, що вказують на відповідних експертів у вашій сфері.
- Створити мережу внутрішніх посилань, щоб Google проіндексував весь ваш сайт.
- Створіть карту сайту і відправте її в основні пошукові системи.
Читайте також: