Warner Bros. Discovery разом з Infinite Reality вперше використає технологію Web3 для створення імерсивного досвіду для шанувальників спорту:
- Багаторічне міжнародне партнерство між Warner Bros. Discovery Sports та Infinite Reality досліджуватиме нові способи використання технології Web3 і створення імерсивного досвіду для шанувальників спорту;
- Співпраця створить можливості залучення нової аудиторії та потенціал для взаємодії в метавсесвіті зі своїми улюбленими спортсменами та брендами;
- Discovery Sports Events і Infinite Reality вперше використають метавсесвіт і віртуальний контент під час UCI Track Champions League у грудні.
Warner Bros. Discovery Sports уперше використовуватиме технологію Web 3.0 для ще більшого залучення фанатів у Європі.
Infinite Reality — Web3-розробник віртуальних світів — став ексклюзивним партнером Discovery Sports Events. Ця колаборація допоможе залучити нову аудиторію, яка зможе взаємодіяти з улюбленими видами спорту в метавсесвіті, а також створить додаткові можливості для спортивних спільнот, спортсменів і брендів у віртуальному середовищі.
Discovery Sports Events та Infinite Reality планують уперше протестувати метавсесвіт і віртуальний контент уже в грудні під час Ліги чемпіонів UCI Track у Лондоні.
Організації запустять нові можливості для взаємодії спортивних спільнот, спортсменів і брендів один з одним в унікальному віртуальному середовищі, спеціально розробленому для майбутніх проєктів Discovery Sports Events.
Першим кроком до інновацій Discovery Sports Events та Infinite Reality стане демонстрація під час Ліги чемпіонів UCI Track унікального метавсесвіту — нової інноваційної серії, запущеної торік, що зробить велоспорт на треку ще більш захопливим видовищем для любителів спорту.
Warner Bros. Discovery Sports уперше використовує потенціал технології Web 3.0 для своїх спортивних об’єктів у Європі, застосовуючи досвід міжнародних подій у метавсесвіті. Прагнення компанії впроваджувати останні інновації галузі розваг у спорті надає партнерам передові можливості для взаємодії з уболівальниками, а також потенціал для зростання, що сприятиме подальшому розвитку кожного виду спорту й заходу.
«Партнерство Warner Bros. Discovery Sports з Infinite Reality демонструє наші плани використовувати останні інновації та можливості для поглиблення зв’язків між нашою аудиторією, власними серіалами та брендами-партнерами, щоб відкривати можливості для нових сфер зростання навколо різних спортивних об’єктів. Нас надихає перспектива залучати нову аудиторію до спортивних трансляцій у різні способи, розширюючи досвід за межі живого середовища, використовуючи все більше майданчиків, на яких люди взаємодіють і проводять час», — зауважив Франсуа Рібейро, голова Discovery Sports Events.
Він також зазначив, що найближчим часом завдяки метавсесвіту вболівальники зможуть опанувати нові цікаві способи займатися спортом. Компанія вважає попередній перегляд під час Ліги чемпіонів UCI Track Champions чудовою нагодою запропонувати нові можливості для розповідання історій і взаємодії з уболівальниками. Головна мета співпраці — розширити партнерство й на інші проєкти Discovery Sports Events.
Генеральний директор Infinite Reality, Inc. Джон Акунто розповів, що компанія рада співпрацювати з такою динамічною компанією світового класу та забезпечувати її можливостями метавсесвіту. Це лише початок захопливої взаємодії унікального контенту й аудиторії. За словами Акунто, партнери з нетерпінням чекають тієї миті, коли побачать хвилювання вболівальників під час участі в Лізі чемпіонів UCI Track Champions і наблизять їх до улюбленого спорту в абсолютно новий, революційний спосіб.
Уболівальники зможуть дивитися кожен раунд другого сезону Ліги чемпіонів UCI Track Champions на платформах Warner Bros. Discovery Sports, зокрема на Discovery+, Eurosport і GCN+. Перший раунд розпочнеться 12 листопада на Майорці.