Київ все частіше стає центром для зйомок світової реклами або інших роликів. У цьому заслуга не тільки міста, як архітектурного надбання світу, а й українських студій, які є прикладом для багатьох світових і можуть позмагатися в своїх можливостях і здібностях з іншими. ТСН відібрали найяскравіші та найцікавіші відеороботи і вирішили показати їх вам.
Mazda знайшли особливий шик в недобудованому мосту на Подолі і перетворили його в автодром, куди привезли відомого гонщика з шоу Top Gear Білла Коллінза і запропонували йому проїхатися… наосліп.
Виявляється недобудований міст досить популярне місце для зйомок, так як італійський бренд одягу і аксесуарів Diesel вирішив зняти там і свою рекламу під гаслом “Go with the Flaw”, що є своєрідною грою слів, буквально це означає “забий на недоліки”, але відома фраза “go with the flow” означає “пливи за течією”.
Мила і зворушлива реклама Lacoste в котрой можна дізнатися “Видубичі”. А зняли цей ролик українці — продакшн-компанія Radioaktive Film разом зі студією Betc Paris.
Motorola вибрала для своєї забавної реклами локації аеропорту “Бориспіль” і метро “Житомирська”. Навіть якщо ви не збираєтеся купувати цей телефон, реклама вам точно сподобається своєю чесністю.
Ну і остання реклама через яку взагалі була створена ця підбірка — промо-ролик для Apple Watch, який був представлений на презентації. Тут легко дізнатися і Центральний вокзал і станцію “Золоті ворота”.