Vodafone Group Plc уклала угоду з Microsoft Corp. про інвестування 1,5 мільярда доларів протягом наступного десятиліття в розвиток ряду бізнесів, включаючи штучний інтелект, цифрові платежі та Інтернет речей.
Згідно з угодою, Vodafone використовуватиме технологію OpenAI, що працює на Azure, щоб покращити роботу з обслуговування клієнтів, включаючи чат-бот споживачів, а співробітники Vodafone матимуть доступ до Microsoft Copilot, йдеться у заяві компаній у вівторок.
«Генеративний штучний інтелект дійсно змінює гру в можливостях створення нових сервісів і нових можливостей», — сказав в інтерв’ю директор з технологій Скотт Петті. Це означає, що Vodafone може «запустити цілий набір нових додатків, починаючи від обслуговування клієнтів і закінчуючи тим, щоб допомогти нам краще реагувати на запити пропозицій, а також зробити наших інженерів програмного забезпечення ефективнішими та продуктивнішими».
Microsoft також має намір інвестувати суму, яка не розголошується, у підрозділ Vodafone з Інтернету речей, який британський телекомунікаційний оператор планує виділити до квітня. Vodafone також запрошуватиме інших партнерів інвестувати, зберігаючи мажоритарну частку в бізнесі, який генерує близько 1 мільярда євро на рік від продажів, сказав в інтерв’ю головний фінансовий директор Vodafone Лука Мучич.