Українські компанії завоювали нагороди на Content Marketing Awards (США), найбільшому і найпрестижнішому у світі конкурсі з контент-маркетингу.
Золото в номінації “Найкраща серія інфографік”: IT Ukraine Association та Top Lead за звіт “Digital Tiger: the Market Power of Ukrainian IT”.
У фокусі дослідження — презентація можливостей українського tech-сектору на ключових експортних ринках. В ньому показано місце України у глобальних IT-рейтингах, інвестиції в індустрію, стартап-екосистему України, стан IT-освіти та багато іншого.

Digital Tiger: the Market Power of Ukrainian IT

Digital Tiger: the Market Power of Ukrainian IT

Digital Tiger: the Market Power of Ukrainian IT
Фіналіст в номінації “Найкращий річний звіт”: Vodafone Україна за звіт зі сталого розвитку. Дизайн та верстка звіту — Top Lead.
Це третій звіт зі сталого розвитку, який команда Top Lead готує для Vodafone.

Vodafone Україна: звіт зі сталого розвитку

Vodafone Україна: звіт зі сталого розвитку

Vodafone Україна: звіт зі сталого розвитку
Також фіналістом в номінації Data Storytelling стало власне інфографічне дослідження Top Lead “російсько-українська війна: вплив на довкілля”.
Дослідження показує страхітливі наслідки війни для довкілля України, його мета — сприяти залученню допомоги для відновлення екосистем, що постраждали через російську агресію. Дослідження представлене на конференції ООН зі змін клімату та використовується українськими урядовцями для комунікації теми шкоди довкіллю.
Дослідження підготовлене в партнерстві з ДТЕК, Adama та Міндовкілля.

Top Lead “російсько-українська війна: вплив на довкілля”

Top Lead “російсько-українська війна: вплив на довкілля”

Top Lead “російсько-українська війна: вплив на довкілля”
Content Marketing Awards — найбільша нагорода в контент-маркетингу. Конкурс проводиться в США, але відомий на весь світ. У понад 50 номінаціях змагаються роботи компаній Dell, Atlassian, Salesforce, McKinsey, Amazon та інших світових гігантів.
Ним володіє глобальна компанія Informa, яка працює в 30+ країнах і допомагає людям і компаніям розвиватись за допомогою івентів, тренінгів, медіа, аналітичних послуг тощо.
Журі — професіонали в маркетингу, які працюють в YouTube Adobe, університетах, аналітичних установах та консалтингових компаніях.
Команда Top Lead пишається продуктивною та тривалою співпрацею з нашими партнерами, завдяки яким ці проєкти стали можливими: IT Ukraine Association, Vodafone, ДТЕК, Adama та Міндовкілля. Нагорода — визнання того, що наша робота сприяє промоції українського бізнесу та доносить потреби України до західних суспільств та політиків,
— сказав Станіслав Шум, CEO Top Lead.









































































