За статистикою, на мобільні азартні ігри припадає приблизно 50% світового ринку гемблінгу. Українські арбітражники ще у 2022 помітили масові переходи на сайти букмекерських контор по типу Вібет саме зі смартфонів. Прогнозують, що до 2027 прибуток від мобільних застосунків для гемблінгу зросте до 250 млрд доларів. До 2028 частка прибутку від ставок на спорт збільшиться на 9,7%. Як вподобання користувачів впливають на дії засновників ВБет казино, спробуємо розібратися.
Особливості застосунку ВБет UA
З огляду базового користувача застосунок – простий спосіб доступу до ігор VBet будь-коли. Для організаторів це трохи більше, ніж просто забезпечення комфорту користувачів. Це ще одне джерело прибутку, заради якого вони готові виконати цілий ряд робіт:
- Привабити клієнтів у застосунок. Для цього синхронізують акаунти та роблять перехід швидким та комфортним.
- Дати гравцям вибір. Застосунки працюють на різних операційних системах, що значно розширює цільову аудиторію.
- Зробити програму робочою навіть при слабкому інтернет-з’єднанні. Можливо завдяки меншому навантаженню на офіційний ресурс
Застосунок, в якому гравці Вбет безпечно вносять кошти для ставок, створює сприятливі умови для перманентної активності користувачів. Гравці стають не прив’язаними до місця.
Як створюється застосунок Вібет
Над створенням застосунку працює ціла команда спеціалістів. Ще одна команда підтримує роботу програми в належному стані постійно. До переліку робіт входить:
- оптимізація. Адаптування інтерфейсу таким чином, щоб користування було комфортним з різних пристроїв;
- створення креативів. Те, що приверне увагу кожного гемблера в конкретний момент часу;
- жива взаємодія з користувачами. Яким би розвиненим не був штучний інтелект, поки що найкращим чином розв’язують проблеми користувачів люди.
В процесі роботи застосунку ВБет аналізуються не тільки технічні моменти, а й дії користувача. Правильна оцінка дозволяє виявити недоліки в роботі системи. Розглянемо основні.
Про що говорить активність гравців
Виділяють кілька основних проблем користувацької активності. Основна – коли гравець реєструється та не переходить у депозит. Це стається при поганій якості трафіку, а отже необхідно краще налаштовувати рекламу. Також це може говорити про непродуманість застосунку. В такому випадку слід вивчити послідовність кліків, перевірити наявність помилок в роботі програми. Причина може бути в неякісному UX/UI, тож може знадобитися етап тестування.
Технології майбутнього
Останні роки не вщухають розмови про розвиток соціального казино. Це коли гравець не має можливості виводу, але витрачає виграші на покупки в застосунку. Такий підхід повністю змінює сприйняття азартної гри. Вона більше не сприймається з погляду виграшу. Це просто спосіб приємного проведення часу, як у кіно чи театрі. У 2021 році було помічено, що гравці частіше роблять транзакції в соціальних казино, а отже цей підхід має перспективи для розвитку.