Viber розширює можливості прояву емоцій, введенням нової функції “реакції на повідомлення”, яка незабаром буде доступною у всіх спільнотах
До Всесвітнього дня емодзі, який припадає на 17 липня, Viber опитав своїх користувачів стосовно їх улюбленого смайлика, після чого оголосив про нову функцію – “реакції на повідомлення”, яка незабаром буде доступною у спільнотах.
Київ, 21 липня 2020 року – Rakuten Viber, один із провідних світових додатків для безпечного та безкоштовного спілкування, оголосив про введення нової функції «реакції на повідомлення», яка дозволить вивести взаємодію у спільнотах на новий рівень. Оскільки потреба на спілкування онлайн зростає, Viber постійно розширює спектр можливостей, щоб у користувачів були нові цікаві способи самовираження за допомогою повідомлень.
З нагоди Всесвітнього дня емодзі, який припадає на 17 липня, Viber опитав своїх користувачів з різних країн стосовно їх улюбленого емодзі. Вони могли обрати один із 5 смайликів — “сердечко”, “сміх”, “шок”, “сум” або “злість” (💜, 😆, 😲, 😢, 😡). Серед українських користувачів платформи найбільш популярним емодзі став емодзі “сердечко”. 56% українців проголосували за нього у спільноті “Viber Україна”. 33% обрали смайлик “сміх”. Усі вищезгадані емодзі будуть доступні як реакції на повідомлення у всіх спільнотах Viber.
Щоб відреагувати на повідомлення, необхідно натиснути на іконку сердечка, яка знаходиться біля будь-якого повідомлення, та обрати один з емодзі: “сердечко”, “сміх”, “шок”, “сум” або “злість”. Широкий спектр емоцій надає користувачам можливість показати власне ставлення до повідомлень, фотографій, відео чи будь-якого іншого контенту у спільнотах, на які вони підписані. Спілкування — двосторонній процес, а тому користувачам необхідно розуміти, що інші думають про його повідомлення. Щоб це дізнатись, необхідно натиснути на повідомлення та обрати функцію “Інформація”.
«Для нас надзвичайно важливо надати своїм користувачам безліч способів проявити себе в спілкуванні з іншими. Можливість поставити “лайк” повідомленню недостатньо добре охоплює широкий спектр емоцій, який виникає у людей під час спілкування. Нам потрібно було запропонувати користувачам щось більше. Тепер функція “відреагувати на повідомлення” втілює це повною мірою” – вважає операційний директор Rakuten Viber, Офір Еял.
Згідно з результатами нещодавно проведеного дослідження, 99% опитаних українців, віком від 25 до 34 років, користуються Viber
Результати опитування, що було нещодавно проведене українським агентством з маркетингових досліджень InMind, говорять про те, що Viber – найпопулярніший додаток для обміну повідомленнями в Україні, якому переважно віддає перевагу молодь у сегменті від 25 до 34 років.
В середині 2020 року додаток Viber був визнаний найпопулярнішим додатком для обміну повідомленнями в Україні. Маркетингове дослідження проводило українське дослідницьке агентство InMind* за ініціативою компанії. Згідно з результатами опитування серед міського населення, 97% респондентів користуються Viber, що робить додаток найпопулярнішим на ринку. У віковому сегменті від 25 до 34 років (одному із найбільших сегментів) 99% опитаних користуються додатком. Більшість респондентів стверджує, що користується Viber для спілкування з родиною, сусідами, іншими батьками та для навчання.
Згідно з отриманими результатами дослідженням, Viber популярний як у великих містах з кількістю населення у понад 500 тис. осіб, у тому числі й в Києві, так і у містах з населенням меншим, ніж 500 тис. – 98% та 95% відповідно. Японська комунікаційна платформа стверджує про збільшення кількості випадків використання версії додатку для комп’ютера на 28% у травні у порівнянні з січнем 2020 року. Функціями для групового спілкування у Viber також почали користуватись частіше: середня кількість повідомлень на користувача у групових чатах зросла на 18%, а кількість групових дзвінків на користувача — на 50% за той же період.
“Нам дуже важливо бути ближчими до мільйонів наших користувачів в Україні, а також до українців у різних куточках світу, надаючи можливості, які будуть корисними представникам кожного покоління. У 2020 році ми успішно представили багато оновлень. Деякі з них пов’язані із ситуацією з COVID-19, але також є функції, які покращили спілкування людей у всьому світі — групові аудіо- та відеодзвінки, можливість створення GIF та стікерів, мої нотатки, повідомлення, що зникають, тощо. Ми з нетерпінням очікуємо на появу локальних та міжнародних сервісів, які будуть доступними за допомогою чат-ботів, грошових переказів, функцій додатку та державних послуг. Ми активно працюємо над розробкою нових стратегічних партнерств в Україні, які будуть корисними в сучасних умовах життя — починаючи з дистанційної освіти та охорони здоров’я та закінчуючи партнерствами з волонтерськими та неурядовими організаціями”, – ділиться Атанас Райков, старший директор Rakuten Viber в регіоні EEMENA.
Раніше в цьому році Viber був визнаний одним з основних інструментів для онлайн-навчання згідно з результатами опитування, проведеного Службою освітнього омбудсмена — додатком користуються у 94% випадків дистанційного навчання в школі.
Повертаючись до результатів останнього дослідження, проведеного агентством InMind, серед цільової аудиторії віком від 24 до 34 років найпопулярнішим додатком для обміну повідомленнями в червні став Viber – ним користуються 99% опитаних. Друге та третє місце посідають Facebook Messenger і Telegram. WhatsApp та Skype знаходяться у рейтингу нижче — ними користуються менше ніж 50% українців (віком від 25 до 34 років).
Якщо говорити глобально, то у всьому світі за 60 секунд у Viber надсилають 3 мільйони повідомлень, 300 000 стікерів і понад 1,5 мільйона зображень.
* Опитування проводилось серед населення України, що проживає у містах з населенням понад 50 тис. осіб, які є користувачами Інтернету, віком від 13 до 55 років за статтю, віком, регіоном, типом поселення.
Розмір вибірки – 525 респондентів. Дати проведення опитування: 26-28 червня 2020 р. Використання месенджерів визначається на основі частоти користування і включає в себе частоту використання раз на місяць, частіше і рідше, ніж один раз на місяць.