Месенджер Viber Chatbots доступний по всьому світу як частина хмарного контакт-центру Infobip та пропозицій віртуальних помічників
Міжнародна комунікаційна платформа Infobip інтегрувала Viber ChatBot у свої SaaS-рішення – омніканальний контакт-центр Conversations і конструктор розумних чат-ботів Answers. Чат-бот для Viber допоможе покращити якість обслуговування клієнтів через один із найпопулярніших месенджерів у світі. Раніше чат-боти Viber працювали лише у Business Messages, тепер вони доступні також у новому виді каналів Viber Bots із додатковими можливостями.
Чат-боти Viber дозволяють спілкуватися у двосторонньому форматі, а це означає, що компанії можуть цілодобово бути на зв’язку з клієнтами. Користувачі ж отримують швидку та зручну комунікацію з бізнес-компаніями за допомогою настроюваних параметрів клавіатури та обміну мультимедійними повідомленнями.
«Наше успішне багаторічне партнерство з Infobip базується на принципі надання максимально комфортного цифрового досвіду. Популярність Viber у 190 країнах стала підставою для інтеграції месенджера в платформу Infobip. Ми раді покращувати клієнтський досвід для користувачів Viber», – говорить Етьєн Дюпон, старший директор з бізнес-рішень для обміну повідомленнями Rakuten Viber.
Використовуючи можливості Viber, компанії можуть запропонувати клієнтам широкий спектр послуг: від банківських до медійних. А користувачі можуть спілкуватися з брендами в режимі реального часу, отримуючи підтримку з різних питань (від налаштування облікового запису – до балансів карт і квитанцій про покупки).
«Звертаючись до брендів, користувачі очікують на оперативну відповідь, незалежно від дня тижня і часу доби. Бізнес знаходить рішення у контакт-центрах та службах підтримки, відправляє повідомлення з проханням звернутися у робочий час. Усе це впливає на імідж брендів. В Україні ключовим каналом комунікації є Viber. Infobip вже багато років залишається надійним офіційним партнером Viber. Інтеграція Viber ChatBot з нашою платформою вирішить задачі компаній з обробки вхідних запитів у зручному для користувача каналі. Це допоможе збільшити NPS, покращити імідж компаній і, як наслідок, конверсію», – коментує Сергій Новосад, СЕО українського офісу міжнародної хмарної комунікаційної платформи infobip.
Компанії також зможуть користуватися Viber ChatBot для взаємодії з клієнтами за допомогою нетранзакційних повідомлень (наприклад, повідомлень про спецпропозиції).