Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору. Усі інклюзивні елементи застосунку було запроваджено та протестовано у співпраці з компанією Access Lab (Лабораторія цифрової доступності).
Відтепер з усіма елементами інтерфейсу застосунку можна взаємодіяти за допомогою голосового керування та озвучення VoiceOver (iOS) та TalkBack (Android). Для цього всі кнопки, перемикачі, текстові поля та інші інтерактивні елементи були доповнені текстовими мітками, що описують їхні функції.
«Програма безбар’єрності Укрзалізниці – це однин з ключових елементів стратегії та філософії компанії. Вокзали, поїзди та всі наші сервіси мають бути максимально доступним для всіх пасажирів. Ми системно йдемо до цього і сьогодні випустили оновлення, яке дозволить людям з порушеннями зору купувати квитки на поїзд, не виходячи з дому та без сторонньої допомоги. Дякую нашій IT-команді, пасажирникам та партнерам за розвиток застосунку»,
– зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Серед іншого в застосунку було додано озвучення функцій у процесі оплати, зокрема, озвучення купленого квитка та інформації про поїзд, на який купили квиток, суми оплати та кількості отриманих «обіймашок».
«Безбар’єрність лежить в основі діяльності Mastercard, адже ми прагнемо до світу рівних можливостей для всіх, де люди з інвалідністю мають безбар’єрний доступ до продуктів та сервісів, у тому числі й фінансових. Ми раді спільно з Укрзалізницею представити оновлений мобільний застосунок, що дозволить розширити можливості його користування людям із порушеннями зору. Це ще один наш спільний крок до розбудови безбар’єрного суспільства в Україні»,
– додала Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.
Крім базової інформації, також впроваджено озвучення динамічної інформації, наприклад, описи блоків, повідомлення про неправильне введення даних тощо. Елементи інтерфейсу застосунку відтепер мають оптимальну контрастність, а текст не втрачає чіткості та верстки при його збільшенні в налаштуваннях гаджета. Додатково було збільшено клікабельні зони в інтерактивних елементах застосунку задля легшої взаємодії з ними. Також у цьому оновленні реалізована темна тема застосунку – один із найпопулярніших запитів від пасажирів.
Доопрацювання мобільного застосунку були розроблені відповідно до рекомендацій, зокрема, Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) щодо доступності та легкого сприйняття вебконтенту користувачами з порушеннями зору.
Оновлюйте свій застосунок, зручно купуйте квитки на поїзди та пишіть нам про ваші враження від оновлення через розділ зворотного звʼязку в застосунку.
Нагадаємо, Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів у серпні 2022 року. За два роки роботи в застосунку зареєструвалося понад 2 млн 845 тис. пасажирів та було продано понад 16,6 млн квитків.