Виставка CES2023, яка зараз проходить у Лас-Вегасі, і це відмінна можливість для українських стартапів продемонструвати свою продукцію потенційним інвесторам і партнерам.
Одним з українських стартапів, який привернув увагу багатьох на виставці, є G-MAK — охоронна система, яка розробила інноваційну систему, що включає багато датчиків і дозволяє використовувати слиногінний газ, потужний стробоскоп, сирену 126 дБ у разі вторгнення. Цей інноваційний охоронний пристрій може фізично зупинити або дезорієнтувати зловмисника.
Слоганом бренду є фраза “Ukrainians know how to defend”, з чим погоджуються гості зі всього світу.
Також Україну представляють ще 11 стартапів.
- Releaf PAPER & BAGS — перший у світі виробник паперової упаковки з опалого листя.
- Rekava — бренд біорозкладаних продуктів із повторно використаної кавової гущі.
- Melt Water Club — технічне рішення для отримання питної води преміумкласу завдяки інноваційній технології Freezing Process.
- OptySun — технологія очищення та знезараження води в будь-яких умовах.
- i3 Engineering — комплексне рішення для проєктів Smart Home та автоматизації бізнесу.
- Nanit Robot — освітнє рішення STEM Robotics з високою інженерною перспективою та творчим навчальним процесом для дітей і дорослих.
- Corner — сучасний безпроблемний спосіб організувати ремонт із попередньо спроєктованою кухнею повністю онлайн.
- Knopka — передова система виклику медсестри для автоматизації догляду за пацієнтами на лікарняних ліжках.
- WheelKeep — невидима система безпеки, яка допомагає любителям велоспорту захистити свої велосипеди від крадіжок.
- Solar Plex — сервіс для модернізації нових і вже встановлених звичайних сонячних панелей на гібридні.
- Еfarm.pro — польовий помічник для сільськогосподарських робіт, який дає змогу економити ресурси та працювати точніше.
Попри труднощі роботи в умовах війни, що триває в Україні, українські стартапи знайшли чим здивувати журналістів та інвесторів із США, Сполученого Королівства, Європи, Японії, Кореї.
CES2023 — відмінна платформа для технологічних компаній усього світу, де вони можуть демонструвати свою продукцію та повідомлятися з потенційними інвесторами та партнерами. Українські стартапи, такі як G-MAK, користуються цією можливістю, щоб продемонструвати свої інноваційні ідеї та продукти світової аудиторії. Це свідчення стійкості та рішучості українських підприємців отримати успіх, попри труднощі, з якими вони стикаються.