Цього року Україна вперше здобула одразу три золоті нагороди Effie Awards Europe — і одну з них отримали агенція HyperNormal та фандрейзингова платформа UNITED24 у категорії “Multi-market: Social Media” за креативне рішення фандрейзингової кампанії – футболку, яка всього за 10 днів зібрала понад $1 млн на броньовані медеваки.
Кампанія UNITED24 базувалась на віральній цитаті Президента України «I’ll wear the costume when this war is over» («Я одягну костюм, коли війна закінчиться»). На тлі глобальної втоми від новин про війну в мережі раптово зросла хвиля онлайн-підтримки, спричинена скандалом в Овальному кабінеті, що відбувся у березні 2025 року, коли журналіст запитав Володимира Зеленського, чому він не вдягнув костюм. Серед тих, хто підхопив меседж підтримки України, – Урсула фон дер Ляєн, Джастін Трюдо, Френсіс Фукуяма, Бен Стіллер, Алісса Мілано та інші світові лідери інфлюенсери.

HyperNormal x UNITED24
Головним завданням стало перетворити спонтанну солідарність на реальну допомогу. Щойно стало очевидно, що реакція аудиторії – це не криза, а потужний сигнал підтримки, команди фандрайзингу UNITED24 та агенції HyperNormal вирішили помістити історичну цитату на футболку та опублікувати допис із механікою розіграшу. Просте й вчасне рішення стало ключовим драйвером кампанії: тисячі людей виявили бажання «носити на собі слова підтримки» та долучилися до збору, перетворивши емоцію на реальну допомогу й врятовані життя. Збір, підсиленням якого стала футболка з цитатою, було закрито менш ніж за три тижні.

HyperNormal x UNITED24
Ми не створювали інфопривід, а підхопили момент, який уже рознісся у соцмережах. Люди й так хотіли підтримати Україну, наше завдання було лише дати їм простий спосіб це зробити. Тому цей кейс – не стільки про креатив, скільки про єднання й миттєву дію,
– розповідає Валентин Панюта, кофаундер та CEO HyperNormal.
HyperNormal – пост(креативна) агенція, яка спеціалізується на зміні поведінці споживачів за допомогою створення цілісного бренду, концепцій продукту та контенту.Проєкти HyperNormal відзначені такими нагородами як Effie, Cannes Lions, Eurobest, D&AD. Агенція співпрацює з клієнтами у сферах E‑Commerce (Eva, monomarket, Rozetka, concert.ua, bodo), FinTech (TBI Bank, LeoBank), GovTech (Diia, mObywatel, Brave1, Mriia) та інших.
UNITED24 – офіційна фандрейзингова платформа, започаткована Президентом України Володимиром Зеленським у травні 2022 року для збору коштів на підтримку України. За 3,5 роки роботи платформи UNITED24 вдалося зібрати понад $2,9 млрд із більш ніж 120 країн світу. Серед амбасадорів UNITED24 – Барбра Стрейзанд, Лієв Шрайбер, Марк Гемілл, Марк Стронг та інші.











































































