Getpin — це український стартап, SaaS-інструмент онлайн-маркетингу, що допомагає бізнесу з фізичними точками продажу залучати клієнтів, які шукають товари чи послуги поблизу.
Нещодавно Getpin залучив $400.000 фінансування від чеського венчурного фонду Presto Ventures. Ці інвестиції в першу чергу спрямовані на масштабування продукту в країнах Центральної та Східної Європи, а також на вихід Getpin на ринки країн Латинської Америки.
“Володимир — неймовірно відданий засновник, який налаштований на те, щоб зробити Getpin успішним, незважаючи ні на що. Ми бачили, як ефективно він перемагає труднощі, пов’язані з пандемією та розгортанням війни. Сталий розвиток продукту у таких непростих умовах та його вдалий вихід за межі України переконали нас підтримати масштабування Getpin.” — зауважує Роман Новачек, партнер в Presto Ventures.
На сьогодні клієнтами Getpin є понад 100 компаній в Центральній та Східній Європі. Це представники великого, середнього та малого бізнесу. Їх спільна риса — наявність офлайн точок продажу або надання послуг.
Наприклад, в Україні з Getpin співпрацюють Нова Пошта, Ощадбанк та ПУМБ, Stihl, Фора, мережа аптек Подорожник та багато інших. У Польщі — Bank Pekao, другий найбільший банк країни.
Getpin надає єдину технологічну платформу, яка дозволяє синхронізувати інформацію про бізнес та клієнтські відгуки на різних онлайн-сервісах, таких як Google Business Profile, Bing Places for Business, Apple Business Connect, Facebook Graph API
Завдяки рішенню Getpin ви можете робити всі ці речі з одного кабінету:
- масово редагувати деталі про всі локації бізнесу на мапах Google, Apple, Bing, OpenStreetMaps та інших;
- керувати відгуками та повідомленнями клієнтів, які надходять з різних джерел — Google Maps, Facebook, Otzyvua тощо;
- завдяки сервісу модерації зворотного зв’язку, покращити середню оцінку локацій бізнесу через збільшення кількості позитивних відгуків;
- централізовано публікувати новини та пропозиції компанії на всі локації тощо
Результатом роботи на платформі є збільшення відвідувань локацій (мінімум на 30%), покращення результатів видачі у пошукових системах та автоматизація бізнес-процесів з контролю, обробки та аналізу відгуків, а також клієнтських звернень.
Починаючи з 2022 року компанія успішно імплементувала AI-рішення у свій продукт для швидкого вирішення практичних задач: а) виявлення проблем з відображенням інформації про бізнес, б) автономного опрацювання відгуків, с) генерації текстів та фото для створення дописів.
Наразі Getpin об’єднує 27 спеціалістів в Україні, Польщі, Німеччині, Іспанії та Румунії, та планує розширення команди: ми запрошуємо локальних представників (Country Managers) в регіонах CEE та LATAM, а також спеціалістів у сфері продажу та маркетингу.
“З самого початку створення Getpin у нас є амбітна мета — побудувати велику українську компанію, яка стане лідером на міжнародному ринку. Наш успіх ґрунтується на глибокому розумінні реальних потреб клієнтів та відданості вирішенню їхніх проблем. Тому ми прагнемо залучити до нашої команди однодумців, зі спільними цінностями, почуттям гумору та здатністю до самоіронії, оскільки це допомагає нам бути ефективними попри різні обставини.” — зазначив засновник Володимир Лещенко
Ключовим завданням для Getpin є залучення до співпраці рекламних агенцій та продуктових компаній, яким пропонує різні умови партнерства: реселлер, white label чи реферальна програма. Компанія надає таким партнерам технічну і сервісну підтримку, навчання та маркетингові матеріали.
Про проєкт:
Компанія Getpin, була заснована у серпні 2019 ІТ-підприємцем Володимиром Лещенком. Перші ангельські інвестиції компанія отримала від приватної інвестиційної компанії Brise Capital після успішного пілота на українському операторі lifecell (Turkcell). Поступово команда розвивала продукт та бізнес-модель, фокусуючись на потребах клієнтів і розв’язанні їхніх проблем.
У 2021 році Getpin вийшов на ринок Естонії, а у 2022 році — на ринок Польщі, де отримав грант за програмою Poland Prize та уклав угоду з другим з найбільшим державним банком країни Bank Pekao S.A.
Також команда брала участь в акселераційних програмах Google Partners Tech Incubator Program in Warsaw (2019), польському акселераторі Space3a (2022) та в Challenger AI Accelerator у 2023 році, який закінчила, посівши 1-е місце на Demo Day.
Володимир має понад 16 років професійного досвіду у сфері розробки продуктів та цифрового маркетингу. У 2008 році став очільником першого Google Adwords Reseller в східноєвропейському регіоні. У 2012 році став співзасновником white-label SaaS стартапу AdPhone.