Brain Tank відомі як креативна агенція маркетингових комунікацій. Але сьогодні разом з Ant Hill, власною івент-агенцію всередині групи, Brain Tank анонсували старт нового спільного напрямку в бізнесі — продюсерства.
Команда оголосила себе “самозванцями” на концертному ринку країни та розповіла про перших підопічних, а саме рок-гурт Green Grey. Навіщо це все? Запитали у новоспечених продюсерів.
“Скажу відверто — це виклик для нас. Ми з партнерами зібрались і подумали, що коли ще, як не в епоху декадансу, заходити в новий бізнес. Так і є — ми на концертному ринку повні самозванці, ми не знаємо його правил. І це — жирний плюс. Адже ми дуже добре знаємо правила, за якими грають на звичних для нас ринках — івенту, маркетингу та реклами. Тож план наступний — йти на новий для себе ринок, але зі своїми правилами. Ми теж не знаємо, чим це все закінчиться, але розвивається дуже швидко” — Євгеній Миронюк, директор зі стратегії Brain Tank.
У якості так званого “інструменту” для входу на ринок команда обрала рок-гурт Green Grey. Продюсери пояснюють, що саме в цьому і є виклик:
“Дивіться. Ми розуміємо складність підопічного для старту нашого продюсерського напрямку. Дорослі музиканти, зі складним бекграундом, що потребують оновлення та перезапуску. При цьому вони круті, Green Grey завжди були в авангарді і досягли світового успіху вже тоді, коли соцмереж та ютубів навіть не існувало. Пфф, перша в країні статуетка MTV Music Awards. Ось ми і вирішили розпочинати цей продюсерський шлях саме з ними. Це ж виклик, а ми любимо виклики” — Олексій Куліков, директор Ant Hill event agency.
За півроку плідної співпраці було зроблено наступне: продюсери змахнули з музикантів пил, проаналізували бекграунд, перезібрали сенси, поставили нові цілі, запустили процес репетицій, російськомовна творчість гурту стала україномовною, був відновлений професійний зв’язок з аудиторією, отже ожилі соцмережі, наприклад, тік-ток Дизеля (Андрія Яценко) піднявся із 200 до більш ніж 20 000 підписників. На початку грудня Green Grey презентували новий сингл “Друже” та з’їздили в тур українськими містами, навіть, завітали у Львів. Зараз йде робота над пост продакшеном кліпу “Друже”, режисером до якого виступив Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank.
Що ж, непогано. Слідкуємо за “самозванцями” далі.