Український виробник ІТ-сервісу для управління робочими командами Worksection фіксує збільшення у 4 рази запитів на свій сервіс протягом останніх тижнів. Цьому сприяє відмова українського бізнесу від російського програмного забезпечення, зокрема зупинка роботи сервісу Bitrix24 з 1 червня поточного року.
«Відмова від російського софту — очевидне рішення в умовах війни і це своєю чергою сприятиме зростанню й покращенню українських розробок у сфері сервісів для командної роботи. Робимо все залежне від себе, аби пришвидшити перехід бізнесу на українські сервіси, зокрема розробили зручну міграцію, що дозволяє компанії швидко переїхати і перенести всі дані», — розповів Чингиз Баринов, співзасновник Worksection.
Найчастіше за послугами звертаються бізнеси, пов’язані з наданням послуг, виробництвом товарів, будівництвом й архітектурними замовленнями; платформа особливо затребувана у проєктах, що вимагають чіткого, але гнучкого планування командної роботи — маркетинг, юриспруденція, консалтинг тощо.
За словами представника сервісу, наразі український ринок софту з управління проєктами та традиційних CRM-систем очікує на тектонічні зрушення. Частина клієнтів, що спеціалізуються винятково на продажах, розподілиться між гравцями, які запропонують якомога швидше перенесення даних клієнтів. Ті ж, кому для роботи потрібні сервіси з проєктного менеджменту, обиратимуть між іноземними та українськими аналогами.
Worksection
Worksection — український сервіс для командної роботи. Створений українськими розробниками 2008 року з ідеологією доступності для фахівців будь-якого профілю і рівня, сервіс пропонує всі необхідні функції для організації підтримки та моніторингу роботи команд будь-якої організації у зрозумілому й простому інтерфейсі.