Ще нікому у світі не виставляли рахунок за погано знятий фільм. А от українці з ГО“ Україна Без Сміття” та агенції Bickerstaff.734 вирішили зробити виняток, і “виписали кінокомпаніям рахунки” – не за зйомку, а за переробку. Треш-фільмів – на хорошу рекламу. Сума символічна – 750 гривень, ціна тримісячного користування сортувальною капсулою у Києві.

Приклад надісланого рахунку. Джерело – Bickerstaff.
Ці рахунки – частина креативної кампанії“ “Будь-який треш переробить УБС””. І так, вони “справжні”, з печаткою, підписом, та рядком “За послуги переробки треш-фільму на рекламні відеоматеріали й зовнішню рекламу”. Сума символічна – 750 грн. Саме стільки коштує три місяці користування сортувальною капсулою – стільки й пішло на переробку фільмів. Як пояснює Євгенія Аратовська, голова ГО “Україна Без Сміття”: “Замість того, щоб знімати рекламу, ми створили 8 роликів методом переробки старих малобюджетних фільмів. Наші послуги з переробки платні. Хоч це й екологічна діяльність, та вона потребує оплати, як і будь-яка робота.”
Українським комікам віддали на переробку культові треш-фільми, як от “Турецькі зоряні війни”, “ Вовкулака”, “Шайтані Ілака”. Їх переозвучили Вася Байдак, Раміл з Курган & Agregat, Женя Янович, Настя Зухвала, та Повар Даніл і створили для них нову озвучку.
Ідея народилася з простої думки: чому б не використати треш-контент, від якого всі втомилися, щоб розповідати про щось важливе?
Ілля Ануфрієнко, креативний директор та засновник Bickerstaff.734 зазначає:
Увага людей – такий саме ресурс нашої планети, як і екологія. Тому ми замислились: а чи може треш медіаконтент бути корисним? Наприклад, розповідати про нашу сортувальну капсулу. Так і народилась наша кампанія, в котрій ми переробили треш-муві на рекламу.
Ось так треш-фільми заговорили про переробку.


Банери кампанії, Bickerstaff.734 та УБС









































































