До 17 липня, а саме до всесвітнього дня емодзі, Twitter запустив нову фішку для бізнесу — таргетинг по емодзі. Тепер пошук аудиторії рекламодавці зможуть здійснювати не тільки за ключовими словами, а й за емодзі, які використовуються користувачами в твітах.
Тепер тим користувачам, які щось затвітять, ретвітнуть або дадуть відповідь на повідомлення, використовуючи певний смайлик, їм буде показано таргетоване оголошення рекламодавця на цей смайл. Таргетувати оголошення можна виключно з ті емодзі, які входять до стандарту Юнікод.
На офіційному блозі Twitter повідомляється про те, що нова технологія використовує емодзі як ідентифікатор настрою, почуттів і вподобань конкретного користувача, що відкриває перед маркетологами нові можливості взаємодії з аудиторією. Наприклад, якщо житель Києва використає в своєму твіті емодзі у вигляді шматочка піци, то він побачить рекламу найближчої піцерії або італійського ресторану.
Нова функція вже доступна для тих компаній, які замовляють рекламу у офіційних партнерів Twitter — AdParlor, Amobee, HYFN, Perion, SocialCode або 4C.