Грошовий потік Twitter залишається від’ємним через майже 50% падіння доходів від реклами та велике боргове навантаження, заявив у суботу Ілон Маск, пише Reuters.
«Потрібно досягти позитивного грошового потоку, перш ніж ми матимемо розкіш чогось іншого», — написав Маск у твіттері, відповідаючи на пропозиції щодо рекапіталізації.
Маск заявив у неділю в іншому твіті, що Twitter не помітив зростання доходів від реклами, яке очікувалося в червні, додавши, що «липень є трохи перспективнішим». За словами Маска, Twitter Spaces також ще не приносив прибутків.
This article is negative, of course, but we did not see the increase in advertising revenue that was expected in June.
July is a bit more promising.
— Elon Musk (@elonmusk) July 16, 2023
Це остання ознака того, що агресивних заходів щодо скорочення витрат після того, як Маск придбав Twitter у жовтні, недостатньо, щоб отримати позитивний грошовий потік у Twitter, і свідчить про те, що доходи Twitter від реклами, можливо, не відновилися так швидко, як припускав Маск у квітневому інтерв’ю з ВВС де повідомляв, що більшість рекламодавців повернулися на сайт.
Водночас Маск зазначив, що після звільнення тисяч співробітників і скорочення рахунків за хмарні послуги компанія скоротила свої позаборгові витрати до $1,5 млрд із прогнозованих $4,5 млрд у 2023 році.
Які часові рамки мав на увазі Маск, кажучи про 50% падіння доходів від реклами — невідомо. Але, за словами Маска, у 2023 році виручка Twitter має становити $3 млрд порівняно з $5,1 млрд у 2021 році.
Twitter зазнав критики за слабку модерацію контенту, за якою послідував результат багатьох рекламодавців, які не хотіли, щоб їхня реклама з’являлася поруч із неприйнятним контентом.
Наймання Маском Лінди Яккаріно, колишньої керівниці реклами Comcast NBCUniversal, як генерального директора, означало, що продажі реклами є пріоритетом для Twitter, навіть якщо він працює над збільшенням доходу від підписки.
Яккаріно почала працювати в Twitter на початку червня та повідомила інвесторам, що Twitter планує зосередитися на відео і партнерстві з авторами та комерцією, а також веде переговори з політичними діячами та діячами індустрії розваг, платіжними службами та видавцями новин і ЗМІ.