Продаж і купівля – що може бути простіше? Однак ця простота давно пішла в минуле: покупці порозумнішали, а сучасний ринок виявився переповнений усіляким крамом. І все це в умовах жорстокої конкуренції.
Тим, хто купує, така ситуація тільки на руку. Але не тим, хто продає. Як підвищити свої продажі? Як знайти і утримати клієнтуру? Як, зрештою, отримати стабільний дохід? На допомогу приходить наука, породжена на стику економіки, соціології та етики, відома як маркетинг. Як в будь-якій науці, тут все здається розкладеним по поличках, але підступ в тому, що життя не завжди піддається логіці, і скільки Не читай підручники, правила успішного ведення бізнесу не знайдеш. Все вимагає досвіду, обов’язкових помилок, на яких вчаться, аналізу та народження нових, нестандартних ідей.
Свіжа ідея – принцип завоювання нової аудиторії. Пропонуємо вашій увазі топ-6 книг з маркетингу, які допоможуть надихнутися і зробити свій бізнес успішнішим.
Мартін Ліндстром
«Buyology. Захоплююча подорож в мозок сучасного споживача »
Автор цієї книги – творець рекламного агентства і вчений-маркетолог, який працював з величезною кількістю компаній-гігантів. Відмінне знання людської психології надає його книзі і статтям особливу родзинку. У своїй книзі «Buyology» він занурюється в сферу нейромаркетінга, досить популярної останнім часом гілки маркетингу. Назва книги говорить багато про що, адже разом з письменником читач повинен зануритися у внутрішній простір свого мозку і мислення, пізнати підсвідомі процеси, що штовхають нас до здійснення покупки. Велика частина книги присвячена рекламі, її помилкам, стандартним ходам і несподіваним знахідкам. Тут можна почерпнути цікаву інформацію про те, як сексуальний підтекст реклами позначається на продажах, і які експерименти вчені проводили на мавпах в пошуку нових маркетингових ходів. До честі автора потрібно відзначити, що він вміло вибудовує інтригу оповіді, закінчуючи кожну главу черговою загадкою. Її хочеться розгадати – тобто дочитати книгу до кінця.
Еммануїл Розен
«Анатомія сарафанного радіо»
Всім знайоме словосполучення «сарафанне радіо» нарешті стало предметом дослідження цілої книги. Е. Розен, колишній копірайтер і діючий маркетолог компанії Niles Software, кілька років тому вдався до аналізу корисності поширення чуток. На таке дослідження його підштовхнуло саме життя, оскільки програмне забезпечення EndNot, вироблене його рідною компанією, несподівано почало продаватися саме завдяки позитивним про нього розповідями і чутками. Дослідник ввів в обіг поняття «buzz marketing» (маркетинг шуму в оригінальному перекладі, а попросту – поширення чуток). У «Анатомії» читач знайомиться з основними принципами роботи та розповсюдження чуток. Наївний читач дізнається, що випадково підслухані в аптеці або продуктовому магазині похвальні відгуки про той чи інший продукт цілком можуть виявитися ретельно спланованими рекламними акціями. Чи не наївний читач зрозуміє, як правильно управляти корисними «плітками», кого залучати для їх озвучування і як змусити їх приносити прибуток.
Джо Пуліцци
«Епічність контент-маркетинг»
Ця книга присвячена не просто інтернет-бізнесу, а його цікавому і важливому нюансу – контенту. Пуліцци – маркетолог зі стажем. Він не тільки письменник і засновник живого журналу, присвяченого тонкощам контенту, але і творець спеціалізованого інституту. У своїй книзі автор розбирає тонкощі роботи з контентом в його глобальному (епічному) сенсі. Він стверджує, що абсолютно вся інформація, (від візуального оформлення до аудіо-треків) може бути спрямована на залучення клієнтів. Головний посил книги – створення якісного і унікального контенту плюс гнучке управління ним. Пуліцци не заперечує, що смаки споживчої аудиторії весь час змінюються, але дає кілька порад, як бути завжди на плаву. Якщо інтернет-бізнес – ваша стихія, з цією книгою обов’язково варто ознайомитися.
Ден Хиз, Чіп Хиз
«Зроблено, щоб прилипати»
Цю книгу просто цікаво читати, свідченням чого є величезна кількість продажів на Amazon Books. І це не дивно, адже вона присвячена темі ідей-причеп. Люди люблять пліткувати і пліткувати, обговорювати теорії всесвітньої змови, вигадувати і фантазувати. Чим безглуздіше і винахідливіше фантазія, тим вона більш прилиплива, стверджують брати Хиз. Ще одна властивість таких «живучих» ідей – швидка запам’ятовуваність і бажання нею поділитися. Саме його автори пропонують використовувати в маркетингу. Книга насичена масою реальних прикладів з життя, від невдалих ідей до приголомшливо успішних. Чого тільки варта історія, розказана в розділі «Правда про попкорн»! Замішана на тонкому гуморі, книга читається на одному диханні.
Кріс Андерсон
“Довгий хвіст. Нова модель ведення бізнесу »
Дивовижна книга про те, як продавати те, що не потрібно. Або потрібно дуже небагатьом. Автор, американський підприємець і маркетолог, пропонує читачам ознайомитися з новим правилом продажів, яке він позначив як «правило 98%». Воно спирається на той факт, що сучасним світом править інтернет, а інтернет-продажі – зовсім не те ж саме, що реальні продажі. Тут з пропонованих товарів всього 2% – хіти, а решта – вузько специфічні ниші. Проте, на думку Андерсона, саме за ними онлайн-бізнес, саме за рахунок них розвиваються такі «кити» як Amazon чи eBay. Довгий хвіст – ця метафора такої ниші, товару, який в реальному просторі користується малим попитом. Коли ж мова йде про величезни торгови мережі, яка не знає географічних кордонів, реальний прибуток можна отримати на ньому – довгому хвості.
Філ Барден
«Злом маркетингу. Наука про те, чому ми купуємо »
Філ Барден – ще один вчений-маркетолог, який, грунтуючись на великому досвіді, прийшов до висновку про реальність концепції психології покупки. Головне питання книги «Злом маркетингу» звучить як «Чому ми купуємо?», І відповідь на нього слід шукати в психології вибору. Барден пропонує дві моделі прийняття рішень: «пілот» і «автопілот». «Автопілот» – це інформація, отримана ненав’язливо, ніби випадково, між іншим. Тут рішення про купівлю приймається спонтанно, інтуїтивно, на рівні відчуттів і емоцій. «Пілот» – модель, в якій ми обдумуємо покупку, над чим рефлексуємо. Покупки здійснюються обачливо, витрати прораховуються, зважуються все «за» і «проти». Порівнявши ці дві моделі, стає зрозуміло, на якій можна заробити більше грошей. Автор також дає кілька цінних порад щодо ведення рекламної кампанії, де головним стає теза «дослідити задоволення від володіння».