Про те, як правильно писати прес-релізи та анонси, узнати компанійські новини та експертні думки, про нові ініціативи, проєкти та конференції можна на порталах, які спеціалізуються на PR-тематиці. Медіа про маркетинг та піар відслідковують останні новини зі сфери, діляться інноваціями та підходами, публікують репортажі та спеціалізовані статті з аналізом фахівців справи.
Добірку з п’яти найбільш популярних PR-ресурсів опублікувала команда контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO. Спеціалісти проаналізували за допомогою своєї бази даних та бази даних аналітики SimilarWeb сотні онлайн-медіа за критерієм кількості переглядів сторінок сайтів за 2023 рік.
На першій щаблині опинився портал mc.today, який відвідало 6,6 млн українців. Він є одним з найбільш популярних і має розгалужену базу новин та колонок на спеціалізовані теми та відслідковує останні події зі сфери PR.
Друге місце посів ресурс mmr.ua. На його сторінки за минулий рік зайшло 1,7 млн користувачів. Він публікує актуальні новини зі світу піару, PR-професій та комунікаційних стратегій. Має статті на тему маркетингу та брендингу.
Замикає трійку лідерів портал webpromoexperts.net, який є популярним серед медійників через велику кількість інформації про інноваційні технології та популярні кейси. Крім цього, сайт публікує інтерв’ю з різноманітними експертами. Webpromoexperts.net за 2023-ий має 1,3 млн переглядів.
Marketer.ua видання стало четвертим у рейтингу. Його за рік переглянуло 800 тис. українців. Воно спеціалізується на наданні інформації про події, ініціативи та стратегії у сфері піару, а також аналізує тенденції та інновації у цій галузі.
147 тис. переглядів отримало salonmarketing.pro медіа і зайняло п’яте місце ТОПу. На його сторінках можна прочитати експертні огляди, коментарі та аналізи від представників бізнесу, громадських діячів, політиків та інших фахівців, які діляться своїми думками з приводу актуальних тем і питань.
Ці медіа розповідають про соціально важливі проєкти та ініціативи, які реалізуються різними організаціями та компаніями з метою покращення соціального, економічного або екологічного стану суспільства. Також вони діляться інформацією про проведення подій, конференцій, тренінгів та семінарів, які організовані компаніями або громадськими організаціями.
Такі ресурси стануть у нагоді як професіоналам зі сфери публічних відносин та маркетингу, так і підприємцям, власникам бізнесу, студентам і журналістам. Крім цього, PR-медіа можуть читати ті, хто зацікавлений в отриманні інсайтів у світ бізнесу, реклами та публічних відносин, а також для вивчення успішних стратегій брендінгу та комунікації.
Дослідження проводилося на основі сайтів з каталогу PRNEWS.IO. Статистика відвідуваності базується на аналітиці SimilarWeb. Період – з 1 січня до 31 грудня 2023 року.