Як зробити так, щоб у тебе було багато підписників? Це питання сьогодні хвилює багатьох людей, спрямованих на розвиток особистого блогу або певного бренду. Річ у тім, що число фоловерів безпосередньо впливає на підвищення видимості, охоплення, авторитету й довіри до медійної особистості чи до компанії та її продукту.
Як свідчить практика, якщо намагатися збільшити підписників в інстаграмі запустивши рекламу за малої наявної авдиторії, високою є ймовірність збитковості кампанії. Винуватцем такого прикрого результату стає тригер новизни: побачивши рекламу, потенційний відстежувач переходить за нею, проте бачить малу кількість читачів, в нього виникає відчуття недовіри, і він залишає сторінку, навіть не переглянувши контент. З цієї статті ви дізнаєтеся дієві методи збільшення підписників в інстаграмі.
1. Накручувати підписників в Instagram
Бажаєте не докладати зусиль до просування і просто спостерігати, як число фоловерів стрімко наближається до омріяної круглої позначки? Тоді накрутка реальних підписників в інстаграм — оптимальний варіант.
Для блогерів-початківців та представників комерційної сфери дуже зручним є накручування через сервіс smmboost.com.ua, оскільки він надає цілодобову підтримку та постійно пропонує знижки. Відповідно до ваших побажань та бюджету можна вибрати 1 з 5 тарифів. Активація послуги відбувається миттєво після внесення оплати.
Чи варто накручувати підписників в інстаграм — кожен вирішує сам, проте метод дійсно результативний, особливо якщо надавати перевагу тарифам, які пропонують живу та активну авдиторію. До того ж це найпростіший спосіб, що ідеально підходить навіть для новачка, який створив акаунт нещодавно і ще не знається на численних інструментах розширення авдиторії. Зміцнити позитивне уявлення про блог допоможе низка моментів:
- Створення якісного контенту: як текстового, так і візуального.
- Цікаве та змістовне оформлення шапки профілю.
- Активне ведення сториз.
Тоді завдяки розкрутці інстаграм підписники почнуть надходити й природним шляхом.
Переваги: ефект помітний одразу; ви не витрачаєте часу та енергії на просування; спосіб є чудовою основою для подальшого налаштування таргетованої або замовлення блогерської реклами; ніщо не вказує на набір підписників в інстаграм штучним шляхом.
Недоліки: метод є платним.
2. Використовувати можливості SEO-просування
Такий шлях просування, як написання хештегів для отримання живих підписників в інстаграм, досі працює. Додавання під постами тегів з високим трафіком допомагає власнику сторінки в питанні залучення підписників до інстаграм, а це чудовий старт, якщо наразі читачів обмаль.
Тільки-но уявіть: допис, що має хоча б один хештег, отримує майже на 30% більше інста-підписок, аніж той, який не має жодного. Теоретично instagram не обмежує авторів щодо розставлення таких позначок, проте практика доводить, що краще все ж таки дотримуватися деяких правил:
- Вживати до 10 хештегів.
- Писати частину їх у першому коментарі до допису.
- Добирати слова не лише за кількістю згадувань, а й за тематикою вашого блогу або бізнес-проєкту. Вони мають бути доречними, щоб залученість підвищилася.
Також релевантні слова можна розмістити у шапці профілю та під візуальним контентом. Завдяки підвищенню видимості постів та вашого акаунту серед пошукових запитів вдасться досягти збільшення підписників в інстаграмі. Додатково варто буде здійснювати аналітику та постійно коригувати стратегію пошукового просування відповідно до змін алгоритмів у соціальній мережі.
Переваги: не треба платити за те, щоб купити активних підписників для інстаграм; до вас надходить авдиторія, дійсно зацікавлена у стеженні за розвитком вашої компанії або подій у житті.
Недоліки: немає жодних гарантій, що ви зможете залучити велику кількість фоловерів, тому спосіб варто застосовувати як додатковий; доведеться самостійно розбиратися у тонкощах алгоритмів соцмережі.
3. Публікувати якісні фотодобірки
У далекому 2010 році, коли тільки з’явився інстаграм, як збільшити підписників, знав кожен: варто було лише постити свої гарні світлини. Сплило багато часу, а ця соціальна мережа й досі шанує тих, хто ділиться якісним візуальним контентом.
Сьогодні, щоб кількість лайків зростала, допис відображався більшій кількості людей та число поціновувачів ваших дописів органічно збільшувалося, треба викладати фото у каруселі. Тоді різні світлини з допису відображатимуться у стрічках ваших читачів. Щоб приріст підписників в інстаграм був інтенсивнішим, у 2025 році варто бути в тренді:
- Знімати себе, предмети та довкілля так, щоб виходили горизонтальні фото.
- Створювати неідеальну, невимушену картинку.
- Не боятися додавати кольору у контент, зокрема виразне фото, яке захопить увагу користувача, допоможуть створити яскраві аксесуари.
Переваги: це безкоштовна альтернативна платним методам просування, яку варто спробувати, якщо немає можливості купити підписників в інстаграм.
Недоліки: треба добре орієнтуватися в трендах, навчитися бути фотографом та моделлю одночасно (якщо йдеться про особистий блог), тренувати надивленість, вкладати багато часу у навички креатора.
4. Викладати рилз
У 2025 році актуальність інструменту тільки зросте. Для тих, кому потрібні живі підписники в інстаграм, рилз є відмінною можливістю продемонструвати свої продукти, послуги, познайомити з собою ближче, щоб у динамічному форматі зацікавити нових глядачів та поліпшити взаємодію з наявними.
Переваги: метод дійсно ефективний, якщо публікувати унікальні якісні ролики чи трендові відео з популярним аудіосупроводом.
Недоліки: щоб додати підписників до інстаграм, доведеться витрачати багато часу на зйомки та монтування Reels.
5. Відповідати на коментарі та повідомлення
Комунікація з авдиторією через повідомлення дозволяє побудувати з нею міцні відносини, дає людям зрозуміти, що їхня думка є цінною, сприяє підвищенню лояльності користувачів. Так, варто хоча б коротко відказувати, якщо людина відповіла на вашу історію.
Відповіді на коментарі допомагають вивести допис у пропоновані, тож підвищується ймовірність, що у вас з’являться нові якісні підписники в інстаграм. Чим більше людей залучено до обговорення, тим краще.
Завдяки функції Reply Reels можна давати зворотній зв’язок по коментарях у відеоформаті. Це чудова можливість для створення інтерактивного контенту, який дає значний відгук авдиторії. Функцію варто використовувати для відповідей на запитання та створення розважального контенту, зокрема такого, що базується на коментарях хейтерів.
Переваги: блогер стає ближчим до своєї авдиторії та отримує нових підписників.
Недоліки: на спілкування йде багато часу, або треба наймати людину, здібну у питаннях комунікації, а це означає додаткові витрати на зарплатню. Це робить накрутку українських підписників в інстаграм значно вигіднішим рішенням.
6. Створювати колаборації з брендами та інфлюенсерами
Співпраця набуває все більшої популярності в інста-світі. Колаборації дозволяють розширити авдиторію, підвищити впізнаваність та зробити контент дійсно неперевершеним.
Обираючи партнера зі співпраці, варто орієнтуватися не лише на тренди соціальної мережі, а й на цілі та цінності майбутнього контрагента. Якщо вони збігаються з вашими, колаборація буде природною та дієвою.
Переваги: це один з найкращих шляхів того, як в інстаграмі набрати багато підписників для блогу, який вже має широку авдиторію та певний авторитет.
Недоліки: новачку в області блогінгу можна розраховувати на спільне створення та публікування контенту тільки з таким самим початківцем.
7. Просувати сторінку через інші свої онлайн-ресурси
Можна заохотити вашу цільову авдиторію долучитися до числа читачів в інстаграмі. Маєте власний інтернет-магазин? Тоді на його сайті розмістіть вигідну пропозицію: знижку на товари та послуги для того, хто підпишеться на акаунт у соціальній мережі протягом певного часу. Обов’язково додайте посилання на сторінку. Це робочий лайфхак для підприємців щодо того, як можна набрати багато підписників в інстаграмі.
Маєте TikTok? Згадуйте про важливість приєднуватися до вашого ком’юніті в інстаграмі. Заохотити до цього можна обіцянкою поставити лайки тим, хто підпишеться в зазначений термін, або іншими приємними пропозиціями.
Переваги: збільшення авдиторії відбувається природно.
Недоліки: доводиться забезпечувати розвиток інших інтернет-ресурсів та формувати там лояльну спільноту, яка готова стежити за своїм кумиром на всіх цифрових майданчиках.
8. Проводити гівевеї
Щоб організувати розіграш, треба створити та викласти текст з умовами, однією з яких є підписка на вашу інста-сторінку. Вкажіть дату визначення переможця. Доки триватиме гівевей, кількість підписників в інстаграм збільшуватиметься. Щасливчика визначають через спеціальну програму — генератор випадкових чисел. Краще проводити трансляцію обрання переможця, щоб глядачі не сумнівалися у чесності процесу.
Переваги: авдиторія розширюється без потреби замовити підписників для інстаграм.
Недоліки: витрати на приз, тривала перевірка виконання переможцем умов, ймовірність швидкої втрати принаймні частини читачів, які підписалися виключно через шанс щось виграти.
9. Використовувати можливості масфоловінгу, маслайкінгу та маслукінгу
Якщо вас мучить запитання «як набрати більше підписників в інстаграм?», варто спробувати долучитися до лайктайму, розпочатого певною медійною особою. Або, якщо вже маєте понад 1 000 фоловерів, можна створити допис із закликом до взаємних підписок, лайків, коментарів та переглядів сториз.
Переваги: висока конверсія, органічне збільшення числа читачів, можливість автоматизувати процес, якщо користуватися спеціальними сервісами, а не особисто просити людей взаємодіяти з вашим акаунтом.
Недоліки: соцмережа інколи сприймає подібну активність як підозрілу, що появляється в обмеженні дій за їх масовість, а також у відправленні учасників до тіньового бану, для виходу з якого доведеться докласти чималих зусиль.
10. Публікувати меми
Якого б спрямування не був ваш блог, варто розбавити його кумедним контентом, який дозволяє підписникам розслабитися та по-новому сприйняти вас. У сториз можна виставити низку популярних мемів-зображень.
Відповіддю на запитання «як з нуля набрати підписників в інстаграм?» буде публікування відеомемів або створених вами пародій на них. Таким чином, ви трохи відійдете від звичного «фірмового» контенту та розважите публіку.
Переваги: в інст підписники залюбки діляться смішними картинками та роликами, тож маєте чималий шанс на популярність.
Недоліки: підготовка мемного контенту може забирати деякий час, особливо якщо додаватимете до нього власний креатив.
Поширені запитання про просування в інстаграмі
Як набрати швидко підписників в інстаграм?
Найшвидшим методом отримання численних фоловерів є накручування реальних людей, які проявляють активність на сторінці замовника та позитивно впливають на його сприйняття користувачами.
Як часто треба публікувати дописи, щоб був приріст читачів?
Чиїсь потенційні підписники для інстаграм оновлюють стрічку новин кожні пів години. Інші ж відвідують цю соціальну мережу раз на день чи навіть тиждень. Зазвичай достатньо викладати контент 1–2 рази на день.
О котрій годині викладати контент?
Це важлива інформація для кожного, хто хоче знати секрети, як можна в інстаграмі набрати підписників. Щоб дописи бачило якомога більше потенційних читачів, їх треба публікувати з 9:00 до 14:00.
Чому не вдається набрати потрібну кількість підписників в інстаграм, як би не намагався?
Причина може полягати в нецікавому, неякісному чи одноманітному контенті. Інколи небажання вкладати кошти у просування грає проти блогера.