Агенція креативного маркетингу idealers розробила та запустила масштабну соціальну кампанію для KFC та фонду “Маша”. Ролики вже запустили на найбільшому рекламному екрані Європи і на телебаченні. А українці активно донатять, просто купуючи чікенбургери в KFC.
Разом з фондом “Маша”, який займається підтримкою жінок та дітей, котрі постраждали від війни, KFC запустили спільний соціальний проєкт. З кожного чікенбургера мережа фаст-фудів передає 5 грн у фонд, щоб допомогти мамам та дітям. Розробкою соціальної кампанії займалась українська креативна агенція idealers.
Українські креативники представили затверджений результат, а саме це – outdoor та indoor прояви: відеоролики на телебаченні; відеоролики для діджиталу; радіоролик, key visuals та SMM-стратегія соціальної кампанії.
Команда проєкту:
- CEO – Вадим Гордєєв @budezok
- Creative director – Олег Свищ @olegsvish
- Strategist – Роман Зотов @zotovidea
- Designer – Анна Кошина @drakoshyna_graphic_design)
- Copywriter – Володимир Олещенко @vladimiroleshenko
Продакшн:
- dir Сашко Святський @sashko.sviatsky
- dop Михайло Сухомлін @mikeru_jrock
- production designer Марія Хомякова @masha.khomyakov
- costume designer Ксенія Одінцова @odyntsovakseniia
- make-up Аліна Герасимчук @alinkaa.h
- gaffer Денис Шуст @dizzkievman
- 1stAD Гаяне Дз @haiane_dz
- producer Олександр Бородін @olexandrbo
- executive producer Тетяна Павлюк @some_static_pictures