Психологічна платформа Rozmova привітала найбільші українські бренди з Днем Святого Миколая разом із інклюзивною пекарнею Good Bread from Good People, подарувавши їм пакунки з випічкою. Головна мета ініціативи — привернути увагу до пекарні, що існує завдяки грантам та донатам і забезпечує робочими місцями понад 70 людей з ментальною інвалідністю.
У межах проєкту Rozmova та Good Bread підготували 10 святкових подарунків, що принесли пекарні понад 100 000 гривень додаткового прибутку. Подарунки були передані працівникам Uklon, ROZETKA, Укрпошти, Аврори, Київстару, Будинку Іграшок, Нової пошти, Укрзалізниці та ДТЕКу.
Команда Good Bread складається переважно з працівників із синдромом Дауна, для яких робота є не лише можливістю заробітку, а й важливою частиною спільноти та соціалізації.
Ми хотіли, щоб увага пішла не до нас, а до людей, що мають робочі місця, підтримку та власну спільноту завдяки Good Bread. Це по-справжньому особливі люди, які також потребують визнання та видимості,
— зазначає СЕО Rozmova Дмитро Мараховський.
Історія отримала продовження завдяки самим брендам, які вирішили підтримати ініціативу по-своєму. Укрпошта передала свій подарунок дітям фонду «Голоси дітей», що відвідали різдвяну поштову резиденцію. ДТЕК скерував отриману випічку ремонтній бригаді на Київщині, яка працювала над поверненням світла українським домівкам. Аврора влаштувала внутрішній розіграш серед працівників за донат, щоб зібрати додаткову допомогу для Good Bread. Ініціатива набула власного життя, а бренди перетворили подарунки на спосіб підтримати тих, хто цього потребує.
Платформа Rozmova системно розвиває та підтримує ініціативи, повʼязані з ментальним здоровʼям. За останні півроку команда реалізувала чотири проєкти, спрямовані на підтримку українців. Одним із них стала кампанія «Спершу — Rozmova», у рамках якої було надано безкоштовну психотерапію для 100 військових та ветеранів.
















































































