Ви коли-небудь замислювалися, як проста ідея може революціонізувати цілу галузь? Креативне маркетингове агентство Brain Tank представило унікальну концепцію візуального супроводу нового серіалу про історію 10 успішних стартапів для компанії Vitby. Кожен постер — це не просто картинка, а зашифрована історія становлення відомих брендів.
Серіал розповідає про непростий шлях стартапів від повного неприйняття інвесторами до світового визнання. Кожна серія присвячена одному конкретному проекту, а постер до неї — це візуальний код, який розкриває суть його успіху.
Що ж приховують ці постери?
Кожен постер — це ребус, який відсилає нас до ключових моментів історії конкретного стартапу.
На постері для, дуже популярного в Європі месенджера ми бачимо безліч однакових бляшанок, серед яких одна виділяється. Саме ця відмінність і стала ключем до успіху WhatsApp, дозволивши йому виділитися серед конкурентів.
Постер для популярного додатку виклику таксі представлений у вигляді класичної гри в хрестики-нулики. Ця гра символізує боротьбу за ринок, а зміна правил гри, яку запропонувала компанія, дозволила йому стати лідером у своїй ніші.
А на постері міжнародної електронної платіжної системи ми бачимо образ пустелі й самотнього перекотиполя. А посеред нього самотній банкомат, колір якого є підказкою до назви бренду. Цей образ символізує відсутність можливостей для швидких і безпечних платежів. Розв’язання цієї проблеми й стало основою для створення цього стартапу.
Постери до нового серіалу — це яскравий приклад того, як візуальний ряд може стати потужним інструментом для передачі складних ідей. Праця Brain Tank була високо оцінена, оскільки проєкт потрапив шортліст на Київському міжнародному фестивалі реклами. Що в котре доводить — навіть найскладніші історії можна розповісти просто й ефектно.