30 квітня відбулася перша подія із циклу зустрічей з учасниками Стратегічної ради бізнес-спілки Diia.City United. Гостем, який відкрив цикл, став засновник Netpeak Group Артем Бородатюк — серійний IT-підприємець, інвестор, експерт із перформанс маркетингу та B2B SaaS’у.
Пропонуємо кілька цитат Артема:
- “Як більшість підприємців, я починав бізнес «по зальоту», і мало не перегорів. Свідомим це підприємництво стало тоді, коли я змінив коло контролю на коло впливу”.
- “Фокусуюся на рекрутингу. Система рекрутингу в поєднанні з навчанням команди та психологією робить так, що делегування працює”.
- “Найважливіші метрики в будь-якому бізнесі — lifetime value клієнта та lifetime value класного співробітника, з яким ви хочете працювати довгостроково”.
- “Є ниття, яке ніхто не любить, а є правильне ниття. Це коли ти спочатку ниєш, а потім пропонуєш рішення. І готовий його втілити сам, якщо скажуть “ну давай ти і зробиш”.
- “Моя робота — це фабрика бізнесів: зібрав команду, побудував процеси, беру щось нове. І з кожної нової компанією фабрика стає більш потужною”.
- “Я взагалі приземлений и прагматичний операційний керівник. Алгоритми, майндсети, цілі по SMART’у, менеджмент by objectives. Мій персональний бренд, якщо він існує, відповідає на запитання “як щось зробити”.
- “Щодо AI лайфхак такий: якщо людина сміється над анекдотом, згенерованим в СhatGPT, то не варто довіряти цій людині :). AI ніколи не зможе жартувати, а ось все інше — зможе. Через 5-20 років ми будемо потрібні лише як батарейки в “Матриці”.
- “Чому ми стали учасниками спілки Diia.City United? Українські технологічні компанії не вміють робити GR. Ми хочемо будувати комунікацію з владою разом з тими, хто вміє це добре”.
- “Я випускник Одеського політеху, і лише вчора мій друг в Одесі мало не загинув. Тож Європа може переходити на 4-денний робочий тиждень, якщо хоче, але українцям треба працювати на перемогу, і працювати багато”.
- “Якщо аутсорсингові IT-компанії — це наче зерно, яке Україна продає за кордон, а хтось заробляє потім на тому, що зробив з нашего зерна, — хліб. А українські продуктові технологічні компанії виробляють і продають вже кінцевий продукт (хліб). І додаткова вартість залишається в Україні у вигляді як мінімум зарплат значно більшої кількості співробітників, тому що в продуктах відношення «не розробників» до «розробників» значно більше, ніж в аутсорсі. Інтереси продуктових компаній ширші. І ми маємо об’єднатися, щоб як мінімум не втратити те, що у нас є”.
Зацікавлює? А це мала частина! Підписуйтесь на телеграм-канал Артем Бородатюк, де Артем публікуватиме фрагменти свого курсу, відправляйте запити для попереднього замовлення його книги “Для менеджерів”, і головне — слідкуйте за нашими анонсами нових зустрічей з учасниками Стратегічної ради!
Нагадаємо, у лютому 2024 року найбільші технологічні компанії України презентували Спілку Diia.City United.
Бізнес-спілка Diia.City United об’єднує продуктові технологічні компанії-резидентів Дія.City. Ми спільнодіємо, щоб створити простір, де технологічні бізнеси з України зростатимуть глобально.