Кампанія «Культивуємо Свободу», створена українською комунікаційною агенцією Be—it Agency консалтингової групи One Philosophy для міжнародної аграрної науково-виробничої корпорації FMC, стала переможцем конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку-2023» від Глобального договору ООН в Україні у категорії «Економічний розвиток».
Головна мета кампанії, за стратегію, візуальну айдентику та реалізацію якої відповідає Be—it Agency, — очистити українські поля від наслідків російської агресії — наземних мін, бомб та снарядів, аби фермери могли знову повноцінно працювати на своїх землях.
«Ми надзвичайно вдячні за відзнаку наших зусиль, адже наша відданість українському аграрному сектору — непохитна! Усвідомлюючи всі наслідки повномасштабної війни та виклики, які стоять перед фермерами, на початку цього року ми ініціювали кампанію «Культивуємо Свободу» і перераховуємо частку від продажів в Україні на допомогу міжнародній організації The HALO Trust — визнаному у світі лідеру та експерту з розмінування. Ми віримо, що наша співпраця зробить вагомий внесок у побудову безпечного майбутнього нашої України», — поділилась Наталія Савченко, генеральна директорка FMC в Україні.
«Проаналізувавши спричинені війною проблеми аграрної галузі та поспілкувавшись з аграріями наприкінці минулого року, ми з командою запропонували колегам кампанію з розмінування «Культивуємо Cвободу». В її основі закладені як цінності та місія корпорації FMC — Cultivating Tomorrow, так і концепція Свободи як основної цінності для українців і українських фермерів, що уособлює фундаментальне право безпечно жити та працювати на власній землі. Вдячні нашому клієнту за довіру, сміливість піти в цю тему та можливість спільно робити реальні кроки для розмінування України», — зазначила Мирослава Грібова, директорка Be—it Agency.
Робота і кампанія тривають. Більше про кампанію на https://cultivatingfreedom.fmc.com.ua/
Кампанія «Партнерство заради сталого розвитку» — це щорічний міжнародний конкурс, започаткований Глобальним договором ООН в Україні, що відзначає проєкти стейкхолдерів, створені у результаті об’єднаних зусиль бізнесу, державного та громадського секторів задля підтримки Цілей сталого розвитку ООН. Цьогоріч фокус був спрямований на ініціативи на підтримку України під час повномасштабної війни, а також найкращі практики сталого розвитку, що мають потенціал стати прикладом для майбутнього відновлення.
***
Корпорація FMC (США) — це міжнародна аграрна наукова компанія, метою діяльності якої є допомога виробникам харчових продуктів, кормів, волокна та біопалива з урахуванням збільшення чисельності населення планети та змін природного довкілля. Інноваційні рішення FMC у сфері захисту рослин, в тому числі біопрепарати, підживлення рослин, цифрове та точне землеробство, дають можливість фермерам, агрономам, фахівцям із догляду за ґрунтом та боротьби зі шкідниками розв’язувати найскладніші проблеми економічно ефективно, не завдаючи шкоди довкіллю. Сьогодні компанія має близько 6 400 співробітників на більш ніж 100 підприємствах по всьому світу.
FMC розпочала свою діяльність в Україні у 1992 році. Засоби захисту рослин компанії — це провідні інсектициди на основі торгових марок Ринаксипір® та Циазипір®, а також гербіциди та фунгіциди, що є критично важливими для багатьох ключових сільськогосподарських культур в Україні.