Ну, що котики! Як вам нова кампанія для бренду пет-продуктів Half&Half? Зараз розповімо детальніше.
Nebo ideas agency вже декілька років співпрацює з компанією Suziria і допомагає створювати та виводити на ринок нові бренди. У 2023 році для домашніх улюбленців був створений Half&Half — абсолютно чесний та трушний як дружба між петами та їх петфрендами.
Під час розробки стратегії агенція застовбила за брендом філософське поняття петфрендизм, яке стало основою для опису гармонійних відносин між дво- та чотирилапими френдами. Сприйняття недоліків та доліків, вміння жити з різними характерами та звичками одне одного. Інсайт: емоційне різноманіття – дозвіл собі та пету бути різними: веселитися, робити нічний тигидик, голосно співати у душі, спати весь день чи сумно дивитися у вікно, але приймати справжність одне одного, турбуватися і поважати. Коли ти та твій пет рівноцінно гармонійні.
Ось так невигадані, але гротескні історії перетворились на трушні ролики, в яких реальність та анімація гармонійно сплітаються в один сюжет. А реалізувати ідею допомогли партнери Esse Production House.
Рекламний ролик із котом:
Рекламний ролик із собачкою:
Креативники застосували хід з масочками оченятами, щоб відтворити спектр емоцій петиків і не змушувати друга мучитись на знімальному майданчику. Адже, маємо дуже етичне та усвідомлене ставлення до тваринок.
Надалі маски з оченятами стають головним графічно-візуальним ідентифікатором кампанії і є переходом між реалістичним та анімаційним світом. А також вони дозволяють створювати простий вірусний контент у соціальних мережах. Людинки і тваринки завдяки маскам показують весь спектр різноманіття емоцій.
Філософія петфрендизму набирає оберти і вже зовсім скоро бренд Half&Half запропонує нові продукти для всіх френдів.