Психологічна платформа Rozmova запустила інформаційну кампанію «Страшні страхи, коли вони мовчать», що спонукає людей та компанії ділитися страхами. Вона приурочена до святкування Хелловіну, що відбувається у ніч проти 1 листопада.
В основі ініціативи лежить ідея того, що один із найважливіших й водночас найважчих моментів для досягнення внутрішньої гармонії – це розуміння та визнання свого страху. Адже без усвідомлення і проговорення фобій неможливо їх побороти.
Усвідомлювати свій страх та проговорювати його — це відновлення контакту, зі своєю фобією і з собою загалом. Без цього наша психіка не зможе ефективно з нею працювати та адаптуватися.
— зауважив психотерапевт Rozmova, Наріман Дарвішов.
Українські бренди підтримали ідею у соцмережах та поділилися власними страхами.
Наприклад служба таксі Uklon боїться, коли в авто беруть каву без кришечки, онлайн інститут Projector – що одного дня прокинуться та зрозуміють, що всі вже все знають, а мультимаркет Аврора бентежить думка, що вони втратять можливість підтримувати своїх людей.
Водночас блогери та виконавці зізналися в особистих фобіях та поділилися настановами, що допомагають їм подолати найскладніші моменти.
Я боюся загинути під час ракетного обстрілу. Мене дійсно лякає, що від мене може залишитись один рядок в якомусь телеграм каналі. Цей страх відчувається як дрібне-дрібне тремтіння у грудній клітині, в такі моменти мені допомагають передбачувані заняття. Наприклад, гортати книжку, розфарбовувати, малювати, креслити,
— зізнається співачка Кажанна
Кампанія покликана показати людям, що страх – це не про зомбі, вампірів та відьом. Страх – це те, що завжди з тобою, завжди у твоїй голові. А перший крок до полегшення хоч і буває складним, але зробити його завжди варто.
Rozmova закликає ділитись та проговорювати свої тривоги. А поділитися ними анонімно та отримати підтримку можна за посиланням.