Не кожному припало до душі оновлення в соціальній мережі Facebook, яке дозволяє оцінити запис більш коректно, замість звичайного пальця вгору. На вибір користувачам були надані цілих шість основних емоцій, серед яких радісні, сумні і злі.
Творці Go Rando, розширення для браузерів, яке не дозволяє Facebook розпізнати реакції користувача під постами в стрічці новин, скористалися обуренням тих, хто не задоволений оновленням. Тепер, якщо ви не хочете, щоб соціальна мережа розпізнавала ваші емоції, ви можете їх спокійно приховати, проте, лише від неї.
Розробники програми стверджують, що соціальна мережа використовує інформацію про емоційні реакції (таких як «лайк», «вау» або «ха-ха») не тільки для поліпшення новинної стрічки, але і для таргетування реклами і інших маніпуляцій з даними. Наприклад, рекламні клієнти Facebook можуть скористатися ситуацією, коли юзер занадто злий або, навпаки, в хорошому настрої.
Творці Go Rando пропонують заплутати алгоритм: розширення відправляє Facebook інформацію про нібито нейтральних емоційних реакціях користувача. Якщо користувач залишає занадто багато позитивних або негативних емодзі під постами, Go Rando «врівноважує» їх.
Тобто, таким чином, розширення просто обманює Facebook, подаючи йому неправдиву інформацію, але при цьому працює вам на благо і не дозволяє Facebook обманювати вас. Розширення самостійно виставляє за вас емоції, балансуючи ваші показники, щоб соціальна мережа не могла на основі емоцій підкидати вам певну рекламу.