Креативна агенція Taktika розробила айдентику новій українській незалежній кінодистрибʼюторській компанії Green Light Films. Вона отримала мінімалістичну айдентику, логотип та сайт.
Раніше український прокат дуже сильно залежав від російських представництв великих американських студій. Зараз на ринку зʼявився новий потужний гравець, який напряму працює з найбільшими студіями.
Дистриб’ютор уже встиг показати в українських кінотеатрах “Фаворитку Міллера”, “Уявного друга” та “Реальне кохання”. А з 11 квітня Green Light Films обіцяють представити глядачам найдорожчий фільм легендарної студії А24 “Повстання Штатів”, головну роль у якому зіграла Кірстен Данст.
Taktika розробила кінодистрибʼютору мінімалістичну айдентику з акцентом на логотип. Найчастіше лого Green Light Films буде зʼявлятись у трейлерах до фільмів або на постерах та банерах. Дистриб’ютор показує українському глядачу драми, комедії, фільми жахів та безліч інших жанрів. Усі вони мають різний візуальний стиль. Тож задачею креативників стало спроєктувати айдентику таким чином, щоб вона не конфліктувала зі стрічками, а доповнювала їх.
“Натхненням для логотипа стала класична візуалізація кінопроєктора. Центральним елементом є трикутник, який символізує кнопку початку відтворення відео. Довший трикутник – це образ променя, що світить на екран і транслює фільми. Логотип є основним елементом айдентики, тому для головної сторінки сайту використали 3D-версію, яка реагує на рухи курсора” – каже Валентин Ткаченко, дизайнер креативної агенції Taktika.
Макети, розроблені Taktika, нагадують старі вивіски на вході американських кінотеатрів. Команда обрала нейтральний шрифт, який не забирає на себе зайву увагу, без засічок, з виразними дрібними деталями.
Green Light Films також співпрацюють з українськими режисерами. 4 квітня у прокат вийде перша повнометражна стрічка Антона Птушкіна “Ми, наші улюбленці та війна”.