Креативна агенція Taktika розробила айдентику для державної ініціативи “Безпекове середовище”. Це проєкт МВС, який має забезпечити гарантії безпеки громадянам України під час війни та у післявоєнний період.
“Безпекове середовище” – це важлива складова майбутньої Української доктрини, анонсованої Президентом України Володимиром Зеленським, яка спрямована на забезпечення безпеки в державі.
До нього увійшли 16 різних програм, частина з яких уже були представлені широкому загалу, зокрема: гуманітарне розмінування, реінтеграція ветеранів, контроль за обігом зброї, протидія домашньому насильству, покращення системи моніторингу безпеки, безпека освітнього середовища.
Задачею Taktika було обʼєднати всі програми за допомогою цілісної айдентики, яка дасть змогу комунікувати про важливі для держави питання.
Основою логотипу для “Безпекового середовища” став логотип Міністерства Внутрішніх Справ. Креативники зробили лого геометричним: посередині розмістили подібний до герба щит, який символізує безпеку та захист, а навколо нього розташовані квадрати – це проєкти програми. Разом уся композиція утворює зірку.
Айдентика була розроблена таким чином, щоб основне лого можна було легко трансформувати до різних напрямків діяльності проєкту. Усі логотипи повторюють за формою основний елемент – щит. Проте всередину кожного з них поміщається різний візуальний образ – відповідно до напрямку діяльності.
“Ми створили мінімалістичну, проте влучну айдентику для “Безпекового середовища”, об’єднавши всі проєкти під одним логотипом та розробивши окремі логотипи для кожного напряму роботи. Це дозволяє вести різносторонню комунікацію. Для мене велика честь співпрацювати з МВС, і завдяки чудовій та комфортній комунікації ми досягли цього результату.” – розповідає Софія Хотіна, графічна дизайнерка проєкту.
Програма передбачає велику кількість матеріалів для комунікації: зовнішня реклама, соціальні мережі, друкована продукція та офіційний вебпортал МВС.