Київські креативники та маркетологи з агенцій Svitsoft, Who Are You та TOPDOG на четвертий день війни, у бомбосховищах, створили волонтерський проєкт standwithukraine.com.ua, метою якого є донесення до іноземців основних способів того, як вони можуть допомогти українській армії та українцям у протистоянні з агресором, адже залучення міжнародної спільноти до підтримки України під час війни є вкрай важливим для перемоги.
Цей ресурс акумулює та публікує лише інформацію та рахунки, що підтверджені офіційними джерелами, і дозволяє здійснити фінансову та гуманітарну допомогу, а також допомогти у якості волонтера. Всі дані є підтвердженими та регулярно перевіряються і оновлюються. Щодня команда з 13 чоловік працює над розвитком сайту, створенням відео для YouTube каналу, креативами, запускають рекламу, таргетовану на 20 різних країн, ведуть роботу у соціальних мережах. Сайт перекладено на 9 мов.
Через три тижні роботи ми вирішили проаналізувати: як громадяни тієї чи іншої держави реагують на заклики фінансово приєднуватися до допомоги Україні?
Інфографіка:
Дані засновані на 4,531,327 респондентах.
100% — це кількість людей у кожній країні, які побачили оголошення із закликом до здійснення донату, та зробили свій внесок.
CANADA | 23,9% |
GERMANY | 23,03% |
LATVIA | 12.4% |
POLAND | 11,07% |
SWITZERLAND | 10,90% |
GREAT BRITAIN | 10,87% |
FRANCE | 10,1% |
TURKEY | 6,40% |
AUSTRIA | 5,60% |
LITHUANIA | 3,20% |
GEORGIA | 2,50% |
ISRAEL | 2,23% |
USA | 1,82% |
IRELAND | 0,64% |
PORTUGAL | 0,43% |
NEW ZEALAND | 0,37% |
SPAIN | 0,26% |
AUSTRALIA | 0,18% |
BELARUS | 0,00% |
Георгій Курбанов, СЕО Svitsoft, співорганізатор standwithukraine.com.ua :
“Вже за перші кілька днів існування проекту, ми побачили транші від 50.000$ з боку різноманітних закордонних бізнесів, у тому числі, і наших знайомих та колег. Однак, сенс цього дослідження полягав не в тому, щоб порахувати хто і скільки вважає за потрібне віддавати на благодійну допомогу нашій державі. Важливою є будь-яка посильна допомога. Ми лише хотіли прослідити інтерес до цієї теми серед громадян різних країн. Певними інсайтами цього дослідження для нас стали, наприклад, дані щодо Австрії. Здавалося б, ця країна не дуже лунає на слуху з приводу активних дій її уряду у напрямку ініціації санкцій в бік Росії. Однак, як бачимо, суспільство на рівні окремих індивідів дуже толерує темі війни в Україні”.
Наразі на таргетовану рекламу для проекту вже витрачено близько 700 тисяч гривень. Першими спонсорами, які долучилися до цієї ініціативи, стали клієнти Svitsoft — ПрАТ «ХК «Київміськбуд», BudCapital, Perfect Group, УкрЄвроМАЗ, ЖК Great, ЖК Creator City, OKNA OLTA, NOVBUD, ЖК Chalet, Котеджне містечко «Нова Березівка», Австралійський Ортодонтичний Центр, Олімп Мотор, Авто-Вінт, Клініка Дубнової «СТОМАТОЛОГіЯ», Бліц-авто, ColoBridge, Бонпос, FoodSup.
Реклама – основний метод отримання трафіку.
Трафік – головна умова для донатів.
Донати є критично важливим фактором для підтримки боєздатності Збройних Сил України.
За 12 років ми навчилися вичавлювати максимум із рекламного трафіку та кратно множити інвестовані в рекламу гроші. І точно знаємо, що 100 гривень, витрачені на залучення трафіку, здатні привести донати на більші суми на користь ЗСУ.
Так це працювало з нашими клієнтами. Так це працює і із благодійністю. Будемо раді бачити нових бажаючих долучитися у якості спонсорів до цієї ініціативи!