Креативна агенція Brain Tank розробила рекламну комунікацію для українського бренду молочної продукції “Марійка”, створивши динамічне відео та вигадавши грайливу пісеньку до нового продукту бренда — питних йогуртів. Є підозра, що після прочитання цієї статті та переглядання реклами, комунікація бренду не зійде з перших шпальт вашої пам’яті ще дуже довго.
З виходом абсолютно нового продукту на ринок бренд “Марійка” мав на меті познайомити аудиторію зі своїми питними йогуртами так, щоб вони стали популярними не тільки серед вже сформованої цільової аудиторії — бренд-команда прагнула “омолодити” свого споживача, тож звернулася за допомогою до креативніків Brain Tank.
“Постало завдання створити рекламу нового продукту, осучаснивши сприйняття бренду, — і ми впевнено прийняли цей виклик. Обравши трендові ефекти та провідні методи зйомки, ми через ролик розповіли історію споживання йогурту в “інстаграмній” локації вродливою молодою дівчиною. Таким чином, впроваджуючи думку, що пити йогурт модно, ми долучили молодь до формування нових трендів, а домальовані ефекти емоційно підтвердили закладену у сенс ідею омолодження” — Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank.
Відеоколаж:
Не треба навіть уявляти, яким захоплюючим та цікавим був процес зйомок!
Просто перегляньте відео та зануртесь у цю атмосферу створення ролику:
Паралельно зі створенням візуального ряду складалась пісенька, яка через своє звучання мала познайомити глядачів із питною новинкою. При цьому важливо було залишатись “на одній хвилі” із настроєм відео та обраним напрямом грайливого осучаснення. Вийшло круто, погляньте самі!
Будь-якому, навіть найвідомішому бренду, потрібно йти в ногу з TikTok-ом часом та постійно оновлюватися. Для цього варто звертатися до креативних команд, що не тільки знають та відчувають тренди, а й можуть їх влучно використати у рекламній комунікації продукту.
Круть круть і тепер спробуйте це забути!