Практично кожен місяць в соціальних мережах з’являються нові рекламні інструменти. Facebook, Twitter і LinkedIn вже давно завоювали першість в цій справі, а Instagram, Pinterest та Snapchat швидко набирають обертів. Цей вибух в рекламних можливостях змусив багато брендів щосили грати в догонялки.
Якщо ви як і раніше не впевнені в тому, що вам потрібно вкладати гроші в свої кампанії в соціальних мережах, ми зібрали довгий список рекламних матеріалів в соціальних мережах, які повинні допомогти вам у вашій мотивації.
І потім, коли ви будете готові, ознайомтеся з нашим керівництвом по рекламі в соціальних мережах, щоб почати роботу з вашими платними рекламними кампаніями.
Прес-центр компанії Hootsuite представив наступну статистику інтернет-реклами в соц мережах.
Статистика використання реклами в соціальних мережах
Бюджет реклами в соціальних мережах за останні два роки подвоївся по всьому світу – з 16 млрд доларів США в 2014 році до 31 млрд доларів в 2016 році.
Але, незважаючи на зростаючі інвестиції в соціальну рекламу, 46% маркетологів в B2B сегменті кажуть, що вони не повністю впевнені в тому, який саме дохід дали ці канали для свого бізнесу.
Очікується, що в 2019 році видатки на соціальні медіа в США виростуть до 17,34 млрд. дол. США
У 2017 році аналітики прогнозують збільшення на 26,3% витрат на рекламу в соціальних мережах.
Соціальні медіа використовуються всюди, і реклама в соціальних мережах зростає в усьому світі. Незалежно від вашого виду бізнесу, ви можете знайти способи зробити соціальну рекламу для вас.
Витрати на рекламу в соціальних мережах, ймовірно, перевищать 35 мільярдів доларів у 2017 році, що складе 16% від усіх витрат на рекламу в цифровому форматі в глобальному масштабі.
Фактичне число становить 35,98 мільярда доларів, якщо ви хочете отримати технічну підтримку. Це становить майже 13 мільярдів доларів всього за два роки. Мало того, це означає, що соціальні медіа будуть підтримувати постійне зростання (близько 6 мільярдів доларів щороку) протягом майже півстоліття.
Згідно з опитуваннями, понад 50% маркетологів B2B оцінюють соціальні мережі як канали раклами з низькою вартістю.
По правді кажучи, оголошення в соціальних мережах, як правило, цілком доступні. Багато мереж пропонують вам можливість органічно протестувати ваш контент, перш ніж просувати його, тому ви знаєте, що надаєте собі найкращу можливість зв’язатися з цільовою аудиторією. Крім того, існує безліч інших способів знизити вартість вашої соціальної реклами.
Статистика реклами в соціальних мережах:
Виручка від реклами в Twitter склала $ 545 млн в третьому кварталі 2016 року, збільшившись на 60% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Звіт про доходи в Twitter заклав тенденцію: більше людей звертаються до оголошень Twitter, ніж будь-коли раніше.
Twitter був однією з перших мереж, які дізнавалися і використовували можливості реклами в соціальних мережах. За роки, що минули з тих пір, як вони почали використовувати свої перші варіанти реклами, усиновлення швидко і неухильно росло. З 60-відсотковим зростанням в річному обчисленні мало хто сумнівається в тому, що рекламні оголошення в Twitter довели свою ефективність як ефективний варіант для бізнесу.
Доходи від мобільної реклами склали 86% від загального доходу від реклами в Twitter
Майбутнє технологій живе у вашій кишені. Сьогодні люди використовують смартфони настільки, що кожен бізнес намагається оптимізуватися для мобільних пристроїв. Twitter завжди був попереду з точки зору розробки мобільних додатків, і те ж саме відноситься до їхніх можливостей мобільної реклами. З цього стало абсолютно ясно, що мобільний телефон – це пріоритетна платформа, і що Twitter зміг тут виграти.
У 2016 році сумарні акції Promoted Tweet виросли на 91% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – набагато вище, ніж традиційні банерні оголошення
Простіше кажучи, участь в рекламних оголошеннях Twitter. Вони налаштовують параметри, що дозволяють вам спілкуватися з дуже конкретною аудиторією і надавати їм контент, який ви тестували, і знати, що вони зацікавлені. Все це переводить на більшу участь і більше переваг для вашого бізнесу.
У той час як Twitter є одним з піонерів реклами в соціальних мережах, в грі є більш молодий гравець …
Instagram в цьому році принесе 1,53 мільярда доларів доходу від мобільних оголошень
Оголошення Instagram не слід недооцінювати. Соціальна мережа почала співпрацювати з великими брендами, щоб перевірити свою рекламу на початку 2015 року, і результати грандіозні.
У перший рік Instagram залучили вражаючі 595 мільйонів доларів. У 2016 році це число подвоїлося. Це неймовірні цифри. І дохід – це тільки один вимір. Інший – кількість користувачів.
Instagram налічує понад 500 мільйонів активних користувачів на місяць – майже всі з них до 35 років
Як перша соціальна мережа для мобільних, Instagram ідеально підходить для того, щоб капіталізувати зростання мобільних телефонів в якості основного засобу використання соціальних мереж. Instagram також найбільш широко використовується покупцями наступного покоління – 90 відсотків користувачів – до 35 років. Завдяки оголошенням Instagram бренди зможуть підключатися до споживачів, де вони знаходяться на мобільних пристроях, і робити враження прямо зараз на молодих користувачів, чиї доходи і витрати будуть тільки зростати з року в рік.
Нарешті, оголошення Instagram легко вписуються в власний перегляд. Іншими словами, Instagram – мрія рекламодавців.
Ще одна статистика показує, що оголошення Instagram запам’ятовуються; вони враження на людей, які їх бачать. Це непросте завдання в світі соціальних мереж, наповненому контентом. Оскільки бренди продовжують експериментувати і відкривати рекламу в соціальних мережах, ця статистика повинна розміщувати оголошення Instagram на всіх радарах.
До третього кварталу 2016 року Facebook приніс дохід в розмірі 6,8 млрд. Дол. США, у порівнянні з 4,3 млрд. Дол. США роком раніше
За оцінками Instagram в цьому році дохід від реклами в розмірі 1,53 мільярда доларів вражає, але давайте не будемо забувати, хто їх купив. В цьому році Facebook повідомив про значні доходи від реклами в розмірі 6,8 млрд доларів. Ця цифра зросла більш ніж на мільярд доларів у річному обчисленні – подумайте про те, що це означає для щорічного доходу від реклами в Facebook.
Справа в тому, що Facebook – найбільша соціальна мережа в світі, і через її широкого використання багато брендів більш зручні для експериментів з рекламою на Facebook, ніж де-небудь ще. Крім того, він має перевірену репутацію, коли мова заходить про рекламу в соціальних мережах.
У Facebook оголошення для настільних комп’ютерів мають 8,1-кратне підвищення кліків, а мобільні оголошення мають 9,1-кратне підвищення кліків у порівнянні зі звичайними веб-оголошеннями
Facebook приєднався до рекламної грі задовго до того, як медійна реклама і пошукові оголошення зарекомендували себе як інструмент для бізнесу. За дуже короткий проміжок часу соціальна мережа змогла створити рекламу, яка набагато менш нав’язлива і набагато ефективніше, ніж їх колеги. Між восьмбю і дев’ятьма відсотками вище ставки повинні бути достатніми, щоб ви потрапили на борт з рекламою в Facebook. Але цей показник навіть не свідчить про те, що оголошення в Facebook (і, як згадувалося вище, реклама в соціальних мережах в цілому) часто дешевше, ніж інші онлайн-альтернативи.
Зростання вражаючих рекламних доходів в Facebook також можна віднести до іншого фактору, а саме до їх зростаючої ролі лідера в соціальному відео.
Понад 70% маркетологів планують збільшити використання відеореклами в наступному році.
Ця статистика зі звіту Mixpo дійсно показує, що Facebook став платформою для відеореклам. Рекламодавці та агентства явно довіряють Facebook для всіх типів оголошень, навіть тих, де Facebook тільки починає закріплюватися.
Якщо ви подивіться на графік, Facebook явно зіграв другу скрипку, коли мова заходить про відеореклами за останній рік. Але він швидко перевершив відеопотік, який є YouTube з точки зору рекламного інтересу.
YouTube
Кількість каналів YouTube, які отримують 6 цифр в рік, зросла на 50% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року
Це важлива ознака для відео мережі. Незважаючи на всі вигоди Facebook, ті, хто рекламують на YouTube, продовжують збільшувати свої витрати. Можна було б припустити, що це означає, що реклама працює і працює добре.
Досить добре, принаймні, для підтримки все більш різноманітного безлічі творців контенту.
І хто ці рекламодавці?
100% кращих 100 світових брендів запустили рекламу YouTube за останній рік
У YouTube є серйозне повагу серед великих брендів. У той час як Facebook стає інструментом відеореклами для кожного бізнесу, YouTube все ще підтримує – і, як ми бачили вище, насправді все більш потужні відносини з найбільшими брендами в світі.
Snapchat
Спонсорувати фільтри самозахисту Snapchat, які можуть коштувати до 750 000 доларів США в день, прогнозуються щодня в 16 мільйонів глядачів
У Snapchat є трохи історії зарядки великих грошей для реклами, і, схоже, вони добре працюють для них. Генеральний директор Evan Spiegel і його команда прогнозували, що спонсоруються фільтри для самозахисту, які по суті дозволяють користувачам перетворювати своїх егоїстів в рекламу, досягнутий до 16 мільйонів глядачів в день. Оскільки вартість цих оголошень досягає 750 000 доларів в день, ви можете посперечатися, що Snapchat звертається до найбільших брендам в світі або, по крайней мере, до тих, у кого величезний бюджет реклами в соціальних мережах.
І Snapchat – не єдиний новачок в рекламі в соціальних мережах. Pinterest існує деякий час, але він швидко зростає. Хоча Instagram бачить в два рази більше, ніж Pinterest щодня, ця платформа соціальних закладок рясніє натхненними людьми, які хочуть купити. Скільки?
150 мільйонів людей використовують Pinterest кожен місяць.
Це число вражає, особливо з огляду на, що в минулому році воно було на третину менше. Стрибок на 50 відсотків через 12 місяців вказує на те, що відбувається в платформі, на яке можуть звернути увагу всі компанії – малі підприємства і бренди бегемотів. Навіть якщо ви не шанувальник Pinterest, вони полегшують просування маркетологів з використанням платформи. Як і Facebook, вони спростили процес. Щоб переглянути його, потрібно дев’ять секунд.
Те, що дев’ять секунд сидить між рекламодавцями і 150 мільйонами свіжих креативних користувачів, 93 відсотки з яких купують в Інтернеті минулого місяця. Незалежно від того, чи користуються користувачі соціальними мережами в якості списку бажань або кошика покупок, дослідження показали, що вони активно переглядають. Це може бути причиною того, що штифти з цінами на них отримують на 36 відсотків більше, ніж ті, у кого немає. І ціна не зупиняє людей від покупки – середнє замовлення на Pinterest на 50 доларів вище будь-який інший платформи соціальних мереж.
Читайте також: Найпопулярніші соціальні мережі в країнах СНД і світі