Креативна агенція Rocketmen створила айдентику для київського кавового шоуруму Slurp. Команда розповіла про пошук ідей, вибір кольорової гами, створення елементів фірмового стилю та про кавове зерно, що стало основою для креативної концепції Slurp.
Скажи нам, яку каву п’єш зранку, і ми скажемо, хто ти. Міцний, трішки гіркуватий еспресо? Солодкий і м’який раф? Чи кислуватий фільтр? Хоч всі ми різні, але об’єднані любов’ю до кавових зерняток.
Креативна задача
Кавовий шоурум Slurp у центрі Києва звернувся до команди Rocketmen із завданням оновити брендинг, розробити новий логотип та дизайн пакування.
Slurp coffee roasters з’явилися ще у 2017 році як власна обсмажка кави у форматі кав’ярні Без Дверей. Зараз Slurp — вже невелике виробництво з якісною обсмажкою і власним кавовим куточком, де можна спробувати різні сорти кави та купити свіжоприготовлену пачку для дому.
Ринок кави стрімко розвивається, нові гравці виглядають стильно. Тут важливо бути завжди в тренді. А логотип Slurp застарів, і виглядав серед конкурентів, як вчорашня булочка серед ароматних круасанів. Тому потрібно було надати бренду свіжості, аромату і сучасності.
Реалізація: логотип та дизайн пакування
Агенція вирішила оновити ідею Slurp і додати до візуала класичний елемент — кавове зернятко. Просто, але стильно. Кавове зерно стало основою для логотипу.
Цей елемент гармонійно вписався у дизайн напису. Завдяки плавним лініям було створено фірмовий стиль, що огортає, як пара та аромат кави.
Акцентним кольором для фірмового стилю було обрано зелений. Він втілює ідею того, що за кожною чашкою кави стоїть щось нове і яскраве.
Леттерінг, колір, патерн — все в дизайні говорить про свіжість і бадьорість бренду, нагадує про ту чашку кави вранці, після якої день стає трохи краще.
Slurp — це по-нашому Сьорб, тобто коли дегустуємо каву. І команда Rocketmen хотіла брендингом доповнити історію цього Сьорба, яка починається з зерна кави (шейп в лого), доповнюється ароматом (хвилясті лінії в айдентиці) і закінчується цим Сьорбом, коли вже відчуваєш смак.