Українське новинне видання Obozrevatel запустило окрему сторінку, на якій розміщує промокоди зі знижками на товари та послуги популярних інтернет-магазинів і сервісів. Це вже не перший випадок, коли новинне видання публікує вітрину з промокодами. Раніше таку представив ресурс НВ.
Нині на сайті близько 1000 промокодів із 159 магазинів. Серед товарів, на які можна отримати знижку, – одяг, техніка, косметика, їжа, товари для здоров’я, туристичні тури та навіть домени і хостинги.
Останнім часом все більше українців віддають перевагу покупкам в інтернеті, адже це допомагає істотно заощадити час (до того ж доставка часто безкоштовна) і отримати хорошу знижку. Цим пояснюється підвищена увага до купонів, промокодів і кешбек-сервісів.
У чому вигода промокодів?
Промокоди – це чудова можливість заощадити при покупці в інтернеті. До того ж зробити це по-різному. Зокрема, на Obozrevatel є промокоди, які дають знижку від 2 до 50% від початкової вартості, промокоди на безкоштовну доставку товарів і навіть безкоштовний трансфер з аеропорту в готель, наприклад. Очевидна перевага промокодів – миттєва дія і те, що отримати їх можна безкоштовно.
Як використати промокод?
Промокод – це комбінація літер і цифр, розташованих у випадковому порядку, які заздалегідь генерують маркетологи. Щоб використовувати їх потрібно:
- На сайті обрати потрібний промокод. Вони розподілені за товарними категоріями, магазинами. Також є розділ “Кращі промокоди”, в якому представлені найбільш вигідні сезонні пропозиції.
- Далі система запропонує вам скопіювати його і переадресує на сайт, де ви можете обрати і замовити потрібний товар.
- Додайте товар в корзину, почніть оформлення замовлення і в спеціальне поле вставте скопійований промокод. Ви відразу побачите перерахунок суми і отримаєте підтвердження знижки.
У чому вигода для сайту?
Безумовно, розміщення на домені сайту вітрини з промокодами викликано і матеріальними вигодами. Адже, по суті, це один із видів роботи з партнерською мережею.
У моделі досить проста суть роботи. Інтернет-ресурс розміщує на сайті сторінку, наповнену партнерськими посиланнями онлайн-магазинів, зашитими в добірку купонів. Люди переходять за посиланнями, роблять покупки, а ресурс отримує відсоток від суми з їхніх кошиків або фіксовану плату за кожну покупку.
Obozrevatel – популярний сайт, щорічно його сторінки переглядають близько 16 мільйонів разів, частина користувачів точно скористається пропозицією і купить товар за промокодом, а отже сайт добре заробить. До того ж на відміну від явної реклами – банерів, рекламних матеріалів, такий вид – більш нативний.
Як почати роботу за такою моделлю?
Таке рішення підходить для сайтів із гарною відвідуваністю. Вітрини на них швидше потрапляють в топ пошукової видачі й незабаром починають монетизуватися. Для цього потрібно:
- Звернутися до партнерської мережі і обрати одне з рішень розміщення вітрини на ресурсі.
- Правильно розмістити вітрину, щоб вона не ховалася від користувача. Ідеально – упакувати її як один із розділів сайту.
- Почати “пушити” користувача, ненав’язливо підштовхуючи його зайти в розділ з промокодами.
По суті, вам потрібно “здати” розділ свого сайту в оренду за частину доходу. Ви наймаєте підрядника, який наповнює вітрину, оптимізує її за SEO, оновлює і підтримує її дієздатність. При цьому вам нічого робити не потрібно!
Якщо ви вирішите працювати за цією моделлю, важливо звернутися до партнерської мережі, яка має досвід розробки подібних продуктів і готова ділитися досвідом. У неї повинна бути велика кількість клієнтів з відомим ім’ям, гарантія безпеки для вашого сайту і гарантія виплат. Так, Obozrevatel вибрав для співпраці глобальну партнерську мережу Admitad.