Чи можливо стати улюбленим брендом підлітків, якщо ти не TikTok-блогер, не мультик і не гігант із мільйонним бюджетом? Наша команда, що працювала з Shake Zero, довела: так.

Кейс Shake Zero × Sasquatch Digital
Це було значно більше, ніж просто рекламний акаунт з періодичними дропами нових смаків. Бренд спілкувався однією мовою із Gen Z, ловив інсайти, сміявся з їхніх мемів — і зібрав понад 30 мільйонів переглядів у Instagram.
У кейсі поділимося, як нам вдалося побудувати відповідну стратегію, виробити унікальний дизайн-стиль, створити фірмовий вайб і стати для Gen Z брендом-другом.
1. Клієнт прийшов із запитом здобути увагу й лояльність підлітків
У 2024 році команда Shake Zero звернулася до Sasquatch Digital із чітким запитом: потрібен SMM, який буде не просто про присутність у соцмережах, а про залучення і лояльність.
Бренд прагнув стати частиною світу підлітків — з їхнім сленгом, інтересами й вайбом. Зробивши Instagram основною точкою контакту з аудиторією.

Кейс Shake Zero × Sasquatch Digital
2. Стратегія Shake Zero — про фан, а не для галочки
Замість прямого просування продукту команда зробила ставку на побудову бренду, з яким Gen Z хотілося б асоціювати себе.
Так з’явилася креативна ідея «New Generation of Fun».
Shake Zero мав відповідати підлітковому контексту — з його жартами, референсами, музикою, емоціями. Не вчити, не пояснювати, не грати роль. А бути на одній хвилі — наче знайомий, з яким завжди весело.
Ми відмовилися від прямої реклами. Замість цього сфокусувалися на створенні контенту, який підлітки ↓
- впізнають (бо це — про їхню реальність);
- хочуть поширювати (бо природно сприймається);
- зберігають і коментують (бо резонує з емоціями й досвідом).
Щоб це працювало — важливо, щоб контент був системним і передбачуваним, але не шаблонним. Так з’явилися ↓
- гороскопи з баночками Zero — у стилі зумерського гумору;
- кінодобірки й рекомендації — відповідно до настрою і смаку напою;
- меми та ситуативні жарти — з лексикою, знайомою аудиторії;
- сценки з реального життя підлітків — про школу, канікули, транспорт, спеку.
3. Пошук свого Shake Style
На старті проєкту було заплановано яскравий, бульбашковий і максимально фановий візуальний стиль. Базова ідея — передати енергію напою через експресивну графіку, динаміку форм і помітну типографіку.

Кейс Shake Zero × Sasquatch Digital
Перший мудборд мав вигляд зумерського артхаусу: деформовані шрифти, абсурдні колажі, ілюстрації, які нагадували шейк чи візуальний шум.
Декілька кіл погодження контенту з клієнтом + заміна мудборду — і стиль перетворився на стриманішу, але при цьому трендову крафтову історію.
Shake Zero вийшов за межі яскравих фільтрів: ми додали текстури, впізнавані шрифти, фотоконтент, гру з об’ємом і сучасним digital-дизайном.

Кейс Shake Zero × Sasquatch Digital
Крім того, ми вводили 3D-елементи й оброблені AI-кадри. Зокрема, створили механіку, що дозволяла вмонтовувати баночку Shake Zero у будь-який візуал.
Тут клієнт надавав команді цілковиту свободу, тож це був простір для експериментів. Зрештою, ми зібрали мікс: яскравість, іронія, референси з цифрової культури та впізнаваний стиль — контент, який хочеться репостити.
4. Побудова комунікації на відчуттях
На старті проєкту команда сформувала словник молодіжного сленгу: кринж, імба, чіл, лут. Усе це — з поясненнями для себе. І окремо — як смайлики та реакції зчитуються тільки у середовищі Gen Z. = «помер від сміху», = абсурд, = цікаво.

Кейс Shake Zero × Sasquatch Digital
Це не жарт. Ми створили таблицю із вкладками, щоб кожен модератор і копірайтер міг швидко перевірити значення. Бо якщо щось прозвучить «не в тему» — довіру втрачено.
Щоб максимально розуміти цільову аудиторію, було зроблено її внутрішній аналіз. Півтора тижня команда модерації досліджувала активних підписників: хто вони, яку музику додають у дописи, що дивляться у TikTok, які Stories публікують.

Кейс Shake Zero × Sasquatch Digital
Це дало не один крутий інсайт не лише нам, а й копірайтерам. Після цього вдалося влучніше потрапляти в контекст і стиль.
5. За лаштунками: як усе працювало щодня
Shake Zero став для команди Sasquatch Digital особливим проєктом. Не лише завдяки стилю і темпу, а й організації.
Щоб бути в ритмі та курсі внутрішніх жартів підлітків і своєчасно реагувати на тренди, знадобилося дещо адаптувати звичні процеси.

Це дозволяло залишатися в темі, тож Shake Zero не перетворювався на бренд, що розмовляє сам із собою.
6. Shake it loud: перший гучний успіх!
Уже в травні, паралельно з основним контентом, ми запустили конкурс, зробивши його обговорюваною серед підлітків подією. Це вже не перший конкурс на сторінці Shake Zero, але саме він став поворотною точкою.
Потрібно було зняти Reels із улюбленим смаком напою, тегнути сторінку, написати коментар — дотримавшись всіх умов. Йшлося не про просту механіку на кшталт «залиш емоджі в коментарях». Та саме це й стало тригером для залученої ЦА. Бо приз — ящик напою + колонка JBL — був релевантним, справді бажаним.

Кейс Shake Zero × Sasquatch Digital
Конкурс із Reels, ящиком Shake Zero і колонкою JBL неабияк бустнув сторінку бренду.
Публікація просто злетіла! У коментарях — сотні «хочу», згадки друзів, активний трафік у директ. Відмітки на UGC від підписників сипалися невпинно. Хтось танцював із баночкою, хтось робив креативні колажі, а хтось тримав напій біля колонки — і це було дуже по-зумерськи.
Модератори працювали так, щоб бути на крок попереду: підтримували контакт, відповідали, репостили, фіксували інсайти. Shake Zero не тільки наростив охоплення — бренд зайняв місце в серденьку й Stories своїх підписників.
7. Таргет на підлітків без порушень правил Meta
Рекламувати Shake Zero було непросто: напряму рекламувати підліткам Meta забороняє. Втім, це не означало, що аудиторія недосяжна.
Ми вибудували стратегію покрокового розширення. Стартували з вузьких аудиторій, тестували інтереси та поведінкові характеристики, поступово підключали Advantage+ і нові гіпотези. Основний фокус — на охоплення, впізнаваність та залучення без порушення політик Meta.
Креативи були продумані до деталей: стиль, Tone of Voice і сюжет чітко відрізнялися від алкогольного Shake. Ми наголошували, що Zero — це безалкогольний напій, і адаптували подачу відповідно до цифрової культури Gen Z. Замість агресивної динаміки — спокійний початок, реальні ситуації, іронія.

Кейс Shake Zero × Sasquatch Digital
8. Кейс Shake Zero: цифри, які говорять самі за себе
За січень — листопад 2024 року ми отримали перші мільйонні перегляди Reels.

Кейс Shake Zero × Sasquatch Digital
Найкраще працювали відео, що показували реальні ситуації з життя підлітків, челенджі, а ще — креативи: позування з баночкою напою.
Shake Zero перестав бути просто брендом напою. Він перетворився на простір, де Gen Z розмовляли своєю мовою, почувалися «серед своїх» і залюбки самі долучалися до створення контенту.
Команда проєкту
- New Business Director — Анастасія Мацуга.
- New Business Manager — Анна Мітюхляєва.
- Creator — Олена Дринь.
- Art Director — Аля Колосок.
- Design Team Lead — Анна Штикова.
- Designers — Аліна Крюкова.
- SMM Manager — Валерія Галаган.
- Head of Copywriting — Наталія Скорикова.
- Copywriter — Влада Андріянова.
- Proofreaders — Наталя Бандюк, Олександра Кухарська.
- Client Services Director — Aнна Компанієць.
- Account Manager — Олександр Манін.
- Head of Community Management — Анастасія Пилипчук.
- Community Manager — Богдан Марчук.









































































