Як поставити вуличний мюзикл у період пандемії, якщо всі повинні носити маски? Serviceplan Campaign Berlin запропонувала креативне рішення, і спільно з BVG (Berliner Verkehrsbetriebe), головною компанією громадського транспорту Берліна, поставила нетривіальний вуличний мюзикл «Kiez» у якому сумки та кишені людей оживають та співають пісню. Анімація мюзиклу створена без використання комп’ютерних технологій, як данина поваги Джим Хенсон (Jim Henson) і the Muppets.
Мюзикл Kiez, який можна побачити на онлайн-каналах BVG, є частиною пілотного проєкту безконтактної оплати в автобусах Берліна.
Відео відображає щиру любов мешканців до Берліна та її типових вуличних персонажів, та демонструє місцевих жителів, які привнесли свій унікальний стиль у кампанію з різними форматами сумок та кишень, що асоціюються з різними стилями та музичними уподобаннями. Мюзикл озвучено новим виданням хіта Пітера Шиллінга 80-х “Völlig losgelöst”, а його назва – “Kiez” – німецьке слово, яке означає міський квартал, або відносно невелику громаду у великому місті.
60-секундний ролик транслюватиметься онлайн, на каналах BVG у соціальних мережах, а також його елементи будуть використані у зовнішній рекламі, на автобусах та вуличних зупинках протягом місяця.
Відеоролик проекту: