Відсьогодні найбільший онлайн-ритейлер країни почне розмовляти українською в YouTube: усі дев’ять каналів ROZETKA тепер випускатимуть контент державною мовою. Головна сторінка з 1,22 млн підписників буде повністю перезапущена: замість неї уже створено новий канал.
На всіх ютуб-каналах ROZETKA з’являтимуться професійні огляди, порівняння, гайди з порадами та інші відео, що допоможуть покупцям розібратися в характеристиках товарів і зробити правильний вибір.
«Український ютуб активно розвивається, але в топових переглядах щороку фігурують переважно російськомовні ролики, — говорить Олексій Тараненко, головний редактор ROZETKA. — Ми хочемо покращити цю ситуацію, тому відтепер на всіх каналах компанії будемо випускати винятково україномовний контент. Кожен ваш лайк, дзвіночок і підписка — це суттєвий внесок у спільну справу. Я щиро вірю, що наша місія як найбільшого онлайн-ритейлера в Україні — не лише бути “щоразу що треба”, а й усіляко допомагати покупцям зробити правильний вибір».
Наразі команда ROZETKA домовляється з україномовними ютуб-блогерами про співпрацю. Серед потенційних ведучих — Майкл Щур із «Телебачення Торонто» та Тайлер Андерсон із Geek Journal. Редакція працює над новими форматами, що урізноманітнять контент ютуб-каналів ROZETKA та залучать ще більшу аудиторію користувачів.