У США штори часто асоціюються з минулим, як застарілі елементи домашнього інтер’єру. Завдяки співпраці з Rocketmen Agency, бренд натурального текстилю Naome вирішив змінити це сприйняття штор та переконати американців, що це стильний елемент дому.
Креативна агенція Rocketmen Agency взялася за створення нейму, стратегії, логотипу та айдентики для виробника натурального текстилю на американському ринку. Одним із основних викликів було розірвати стереотип щодо штор, пояснити їхню унікальність і привабливість та відзначити, що вони допомагають створити особливу атмосферу вдома.
«Штори — це як та дизайнерська річ, яку підбираєте індивідуально під себе, щоб створити ту особливу атмосферу в домі та настрій, в яких хочеться повертатися. В якому відчуваєш себе собою. Яка виділяє тебе у світі мас-маркет та білих футболок» — прокоментував креативний директор Rocketmen Agency Артем Артем Беседа.
Тож рокетмени надихнулися домами моди, які називаються іменами засновників. Dior. Armani. Chanel. Prada. І вирішили назвати бренд штор іменем їх засновника. А хто істинний засновник штор з натуральних тканин? Сонце. Земля. Вода. Повітря. Ці штори створила природа. Тому в назву бренду заклали її ім’я — Nature. Та поєднали з домом — Home.
Логотип бренду відображає динаміку сходу сонця з лініями літер, які нагадують складки тканини. Він випромінює відчуття контролю і гармонії, що нагадує нам про можливість знаходити баланс між відкриттям краси природи та її контролем. Логотип може використовуватися в різних версіях для різних контекстів, а проста версія логотипу підкреслює літеру «о» як символ сонця.
Завдяки креативному підходу Rocketmen Agency та їх інсайтів, айдентика для бренду Naome стала втіленням природних кольорів, фаз сонця протягом дня та вектору руху, коли штори розкриваються або рухаються на вітру.
На основі філософії бренду Naome, що комбінує комфорт, стиль та екологічність, Rocketmen Agency зуміла створити ефективну та естетичну айдентику, яка підкреслює унікальний стиль і особистість кожного клієнта та допомагає створити оазис рівноваги та комфорту у домі.