Згідно з нещодавніми опитуваннями серед учасників ринку реклами, пріоритетом номер один серед більшості респондентів наразі стоять нові способи пошуку клієнтів та каналів продажу. Виявилось, що це якраз задача, з якою може справитись нове партнерство між Admixer Advertising та Identity Invest — ексклюзивним медіаоператором лідерів українського ритейлу, таких як ТЦ Епіцентр, АЗК WOG та OKKO, ТРЦ Gulliver та ін.
«Ми завжди відкриті до партнерства, тому нам цікаво розвивати новий напрямок співпраці, даючи змогу потенційним клієнтам отримати ще більше медіаможливостей від програматик-рішень Admixer Advertising! Інтеграція інтернет-кампаній з DOOH медіа в ритейлі наблизить рекламне повідомлення наших клієнтів до найбільш платоспроможної аудиторії. Незабаром ми плануємо презентувати ще декілька спільних медіарішень для ринку України, але про це згодом,»
Роман Шалагінов, Директор з продажів Identity Invest
Digital Indoor Media
Digital Indoor Media — це підвид DOOH (digital out of home) реклами, рекламних площин, які ми бачимо поза межами нашого дому. Але в digital indoor media контакт зі споживачем відбувається не зовні, а всередині громадських приміщень, наприклад торговельних центрів, кінотеатрів, вокзалів тощо.
Ключова перевага digital indoor media, як будь-якого DOOH — велике охоплення людей. Втім на відміну від вуличних конструкцій, тут рекламодавець може отримати більш таргетований контакт, оскільки портрет пересічного відвідувача, скажімо, конкретного ТЦ можна побудувати з більшою точністю, ніж портрет перехожого біля станції метро.
Ваша реклама в Епіцентрі
Епіцентр — це майже 15% ритейл-ринку України. Один з найбільших ТЦ, де можна знайти все: від харчових продуктів до останніх моделей техніки. Через це торговельний центр відвідує найбільш економічно активна аудиторія країни, понад 150 тис. людей на добу у 46 містах України.
Це означає, що всього за одну добу 150 тисяч платоспроможних людей, які відвідують магазини Епіцентру, можуть сконтактувати з вашою рекламою. До того ж на відміну від стандартних розміщень в Епіцентрі можна подвоїти контакт, тому що в усіх закладах окрім відеоносіїв є власне радіо, яке звучить на всю площу ТЦ.
Згідно з дослідженнями, радіо добре чують 81% відвідувачів магазину. А завдяки технології Eye Tracking відомо, що понад 60% відвідувачів Епіцентру фіксують свою увагу на екрані, а тривалість такого перегляду в середньому становить 8 секунд.
Таким чином в межах одного простору можна утворити цілий мікс з рекламних каналів, що доповнюють один одного. Середня тривалість перебування людини на території ТЦ Епіцентр складає близько 50 хв. Отже, під час підбору товару в рядах потенційний клієнт чує ваш радіоролик від 2 до 5 разів (в залежності від хронометражу), плюс додатково контактує з відеороликом в зонах очікування.
До речі, велике охоплення це далеко не єдина перевага digital indoor media. Ще одним незаперечним бонусом медіа «за межами дому» на відміну від онлайн-реклами на смартфоні чи на десктопі, є те, що тут з роликом можуть одночасно проконтактувати десятки, якщо не сотні людей всього на одній локації.
І звісно не можна не відмітити економію часу та матеріалів, які раніше витрачались на друк та розклеювання недиджитальних аналогів зовнішньої реклами.
Через кабінет Admixer рекламу в будь-якому магазині Епіцентру (або в усіх) можна налаштувати за лічені хвилини за зрозумілою всім моделлю СРМ, а розміщення чи будь-які зміни в РК відобразяться на екранах протягом 4 годин.
Запустивши рекламну кампанію в Епіцентрах через Admixer ви отримуєте гарантований обсяг показів за фіксованою ціною і впродовж рекламної кампанії це не змінюється. В підтвердження вам надішлють серверну довідку.
«Ми майже два роки йшли до цього співробітництва і дуже раді, що попри всі перепони ми нарешті стартуємо. Працювати саме з технологічною компанією, яка дивиться вперед, пропонує інноваційні рішення та не боїться пробувати щось нове — особливо приємно. Сьогодні гнучкість це чи не найголовніша якість успішного бізнесу, і Identity Invest майстерно нею володіє»
Олексій Підлесняк, Head of Media Buying, Admixer Advertising.