Завдяки партнерству Admixer Advertising та Identity Invest сьогодні можна розмістити рекламу на преміальних заправках України WOG та OKKO всього у кілька кліків зі свого рекламного кабінету. При чому час, який потрібен на те, щоб відеоролик з’явився на екранах заправок після завантаження креативу та налаштування таргетингу, становить максимум чотири години, а зазвичай і швидше.
При запуску такої рекламної кампанії ви отримуєте гарантований обсяг рекламних показів за фіксованою ціною, зарахування тільки фактичних показів і серверну довідку з кожної локації по завершенню РК.
Реклама на АЗК
Переваги реклами на заправках полягають насамперед у платоспроможній аудиторії з містким споживчим кошиком, а також географічно точним таргетуванням реклами. І наперекір розповсюдженій думці рекламні кампанії на АЗК працюють не тільки для товарів, пов’язаних з автомобілями.
В Україні на 1000 людей в середньому припадає 245 автомобілів, але у великих містах ця цифра росте. Так, зокрема у Києві, цей показник сягає 400+ машин.
Чоловіки складають переважну частину відвідувачів заправок. Середній вік клієнтів АЗК становить 30-39 років, при чому як серед чоловіків, так і серед жінок. Це фінансово найактивніший прошарок населення. Згідно з опитуванням, у 46% відвідувачів АЗК авто вартістю $10-30К, а у 8% — $30-70К. Крім того, 44% тих, хто заправляється на WOG та ОККО, — це самозайняті люди (фізичні підприємці, фрілансери, власники бізнесу).
За результатами того ж опитування виходить, що до відеороликів на АЗК позитивно ставляться майже 60% відвідувачів і лише у 3% вони викликають негативне відношення. Крім того, виявилось, що на рекламу звертає увагу доволі високий відсоток відвідувачів, а як “спонтанне знання” реклама перебуває на “другому” місці відразу після інформування. І це все враховуючи те, що у повсякденному житті у нас виробився стійкий імунітет до “помічання” реклами.
Переваги реклами на АЗК через кабінет Admixer
Згідно зі статистикою, автомобілісти заправляються декілька разів на тиждень, але зазвичай частіше. Тож реклама на топових українських АЗК, які відповідають за 35% паливного ритейлу країни, відкриває шлях до великої частки фінансово активного населення.
Наразі через кабінет Admixer можна розмістити рекламу на 140 автозаправках мережі WOG та ОККО у чотирьох містах-мільйонниках: Києві, Дніпрі, Одесі та Львові та на основних трасах сполучення цих міст (Київ-Львів, Київ-Одеса, Київ-Дніпро).
Серед основних переваг реклами на АЗК через кабінет Admixer:
- Гнучкий таргетинг по: АЗК, регіонах, днях тижня, годинах тощо.
- Легкий запуск: жодних обмежень по часу запуску, кількості креативів. Так можна налаштувати кампанії під різні події, дні тижня, часові проміжки тощо.
- Плата тільки за результат: рекламодавець платить лише за фактичні покази. Це особливо актуально в періоди блекаутів. В кінці РК надаються серверні довідки з фіксацією показів по кожній АЗК.
Розташування рекламних зон
В середньому люди проводять від 5 до 10 хвилин на АЗК, але цей час суттєво збільшується, якщо відвідувачі харчуються у зоні кафе. До того ж різні фактори, наприклад черга поблизу екрана, збільшують увагу до контенту. Так 2-хвилинна черга у прикасовій зоні збільшує в 10 разів споживання і рівень уваги до відеоконтенту. Плюс реклама на заправках спонукає до миттєвого пошуку інформації про бренд, який зацікавив, навіть коли саме рекламне повідомлення вже завершилось.
Екрани зазвичай розташовані у зонах, де споживачі проводять найбільшу кількість часу, а саме у черзі до каси та у фуд-зоні.
Завдяки технології Eye-Tracking існує точна статистика того, скільки часу споживачі контактують з відеорекламою на заправках. Так ми знаємо, що середня тривалість одного зорового контакту з відеорядом становить 8 секунд.
Тож це означає, що ідеальна тривалість рекламного повідомлення на АЗК має складати від 5 до 10 секунд. А через те, що частіше за все на автозаправках шумно та реклама йде без звукового супроводу, дуже важливо чітко донести всю важливу інформацію саме візуальним рядом. Краще робити рекламний ролик з титрами та чіткими плашками, щоб повідомлення легко зчитувалось і було зрозумілим з першої до останньої секунди.
“Сьогодні привернути увагу споживача стає все складніше. Автозаправки, на мою думку, — одні з найефективніших каналів DOOH-реклами, про які рекламодавці часто забувають. А шкода, тому що згідно з опитуваннями, запам’ятовуваність реклами на АЗК сягає 50%. Я особливо радію саме цій нашій співпраці з Identity Invest, тому що бачу в ній дуже великий потенціал для нашого ринку.”
Володимир Горшков, ССО Admixer Advertising
* Identity Invest — ексклюзивний медіаоператор лідерів українського ритейлу, таких як ТЦ Епіцентр, АЗК WOG та OKKO, ТРЦ Gulliver та ін.