IP телефонія або VoIP – це телефонний зв’язок, що реалізований за інтернет-протоколом. Найчастіше до IP телефонії відносять Skipe, Viber і деякі інші програми, які хоч і дають можливість зв’язуватися, але за своїм характером не є телефонією. Про що йде мова? Про функції телефонних станцій, або АТС. І найважливіше – про номери, на які може дзвонити будь-яка людина, з мобільного або стаціонарного телефону. На сьогоднішній день немає стабільної системи, що дозволяє дзвонити на телефонні номери, не встановлюючи той же Скайп або Вайбер.
Якщо чат або месенджер забезпечує зв’язок користувачів без виходу (або з обмеженим виходом) на зовнішні лінії і номера, то він не може називатися повноцінною телефонією. Звичайно, дзвонити друзям через них можна, навіть має сенс використовувати в роботі, але робити головним каналом зв’язку офісу або інтернет-магазину – не варто.
У цьому рейтингу ми розглянемо спеціалізовані VoIP сервіси, що надають реальні номери і послуги хмарної АТС і відповідні для використання в бізнесі.
ТОП5 сервісів IP телефонії
Zadarma
Задарма – один з провідних сервісів IP телефонії, відмінна риса – відсутність плати за АТС, підключених абонентів і додаткові можливості.
Оплачуються:
- додаткові номери;
- вхідні та вихідні дзвінки;
- розпізнавання мови;
- ютуб конференції.
Головний плюс Zadarma полягає в легкому масштабуванні. Є 3 пакети:
- Стандарт (5 зовнішніх номерів) – 0 грн;
- Офіс (10 номерів) – 450 грн в міс .;
- Корпорація (20 номерів) – 880 грн в міс.
Крім того, можна вибрати будь-яку послугу зі «старшого» пакета і підключити окремо.
Ще один плюс – вбудована CRM для аналізу і налаштування бізнес-процесів. Вона дозволяє дзвонити з браузера або додатків, розпізнавати і записувати фрагменти влаштовувати бізнес-конференції, управляти колективом і інтегрувати систему в більш великі корпоративні комплекси. На сьогодні задарма – лідер за співвідношенням вартості і складності вирішуваних завдань.
Ringostat
Ringostat – це сучасна телефонія для корпорацій, легко інтегрована з Телеграм, Viber, Бітрікс24, HubSpot і ще десятками аналітичних програм, торгових платформ і CRM.
Основні можливості Ringostat:
- віртуальна АТС;
- запис і прослуховування дзвінків;
- статистика за дзвінками, конверсіям та цільовим діям;
- переклад голосу в текст.
Крім цього, є спеціалізовані функції для колл-центрів:
- розподіл черговості дзвінків;
- багаторівневе голосове меню;
- персоналізовані звіти на основі більш 30 параметрів, що налаштовуються;
- зворотні дзвінки;
- месенджер.
Найважливіший плюс – можливість побудови системи наскрізної аналітики на основі Ringostat, саме цим програма цінна для користувачів.
Phonet
Phonet – сучасний VoIP сервіс для офісів і навіть домашнього використання.
Якщо вам потрібен телефон, то всього лише за 239 грн можна отримати:
- 3 номери на 6 віртуальних користувачів;
- автовідповідач і запис;
- голосове привітання;
- поштові повідомлення;
- коллтрекінг;
- статистику по користувачах.
Послуги легко масштабуються, можна докупити номера (+40 грн/міс) або користувачів (+20 грн/міс), або відразу перейти на пакет «Компанія». У «старшому» пакеті вже передбачені:
- 6 номерів на 10 користувачів;
- можливість вбудовування в CRM Бітрікс, 1С, OneBox тощо;
- база контактів з просунутими функціями ведення звітів.
Але і це не все, для великих фірм і корпорацій можна підібрати будь-яке за обсягом рішення, аж до установки системи на сервер клієнта.
Binotel
Binotel – міжнародний проєкт телефонії, який дозволяє зв’язати мобільні, стаціонарні та IP номера в єдиний комплекс. Це важливий плюс, тому що підключаючись, не обов’язково відмовлятися від звичних напрацьованих каналів зв’язку.
Binotel – це віртуальна АТС, плюс додаткові можливості:
- вбудована маленька CRM;
- запис розмов;
- автовідповідач і голосове меню;
- можливість налаштувати автоматичну голосову інформацію на неробочі години;
- персональні лінії для співробітників;
- CallTracking.
Ще одна перевага – проста система пакетів за 225, 435 і 1275 грн в міс, відповідно на 6, 10 і 50 співробітників, плюс додаткові функції. Для стартапу 225 грн покриють більшість завдань, ну а для корпорації 1257 грн не стануть розоренням.
В цілому, Binotel – якісний сучасний сервіс з широкими можливостями.
Аtelecom
Аtelecom – сервіс інтернет-телефонії і хмарної АТС з широкими можливостями:
- багатоканальних номерів;
- відеозв’язку;
- отримання статистики;
- голосового меню;
- автоінформатора;
- електронного секретаря.
Основна відмінність від конкуруючих сервісів полягає в тому. що можна телефонізувати офіс буквально за кілька хвилин.
Щоб підключитися, потрібно:
- купити стартовий пакет;
- встановити програму, і запустити її на комп’ютері;
- підключити гарнітуру або телефонний апарат.
Вартість пакету – 50 грн. На вихідні дзвінки на різних операторів передбачена своя (цілком помірна) ціна. Конфігурація одного або декількох офісів реалізовано через адмінпанель і може бути зроблено за кілька хвилин без додаткового обладнання.
Крім цього, Аtelecom повністю ліцензований український оператор, який має власний міжнародний код, прописаний у всіх зарубіжних операторів.
Аtelecom – ідеальне рішення, якщо вам потрібна недорога телефонія для офісу будь-якого масштабу, що розгортається за 1 день. При цьому потрібно враховувати, що для інтеграції цього сервісу в аналітичні комплекси потрібна додаткова робота, так як тут немає вбудованої CRM.
Замість висновку
Вивчаючи питання сучасних сервісів IP телефонії, можна зробити очевидний висновок: більшість сервісів перейшли, або переходять на обслуговування компаній, які займаються інтернет-продажами, або ведуть будь-яку діяльність в інтернеті. Завдяки цьому, інтеграція в CRM-системи, розвинений інструментарій аналітики та хмарні технології стають обов’язковими вимогами до АТС. І, відповідно, чим краще ці речі розвинені у компанії, тим вище якість послуг.