Всеукраїнська рекламна коаліція та дослідницька компанія Factum Group Ukraine оголосили найкращі маркетингові команди України 2024 року у рамках церемонії нагородження Effie Awards Ukraine 2024.
Рейтинг Best Marketing Teams анонсується щорічно з 2013 року, і вже став важливою подією для української маркетингової спільноти. Методологія для Best Marketing Teams була розроблена Factum Group Ukraine спільно з Всеукраїнською рекламною коаліцією. Це дослідження реалізується у співпраці з Індустріальним Телевізійним Комітетом та дослідницькою компанією Gemius, а також за підтримки IAB Ukraine.
При складанні рейтингу в 2024 році враховувались такі критерії:
- бали рекламодавців за результатами Effie Awards Ukraine 2024,
- бали рекламодавців за результатами Ukrainian Creative Awards 2024,
- медійні бюджети показників WGRP для ТБ 2023/2024 та показники комунікаційної активності в диджитал 2023/2024 (Gemius Adreal),
- результати опитування рекламодавців межах дослідження стосовно рекламно-комунікаційної активності бренду(-ів)/компанії.
Дані збираються серед представників маркетинг-відділів або керівників компаній-рекламодавців. Результати презентуються в рейтинговій формі за категоріями індустрій, що корелюють із індустріальними категоріями конкурсу Effie Awards Ukraine.
Лідери у кожній з індустрій були оголошені під час церемонії нагородження Effie Awards Ukraine 2024.
КАТЕГОРІЯ | ЛІДЕР КАТЕГОРІЇ |
АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ | Baydera Group |
БАНКІВСЬКІ, ФІНАНСОВІ, СТРАХОВІ, ЮРИДИЧНІ ТА ІНШІ ПОСЛУГИ | ПриватБанк |
БЕЗАЛКОГОЛЬНІ, СЛАБОАЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ ТА ПИВО | ABInBev Efes Ukraine |
В2В, БУДІВНИЦТВО, НЕРУХОМІСТЬ, АРХІТЕКТУРНІ ПОСЛУГИ ТА СУПУТНІ ТОВАРИ | FADO |
ПРОМИСЛОВІСТЬ, ЕНЕРГЕТИКА | ДТЕК |
ДЕРЖАВНІ УСТАНОВИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ | Міністерство закордонних справ України |
СОЦІАЛЬНІ ФОНДИ, БЛАГОДІЙНІ, ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ | Повернись живим |
ЗДОРОВ’Я ТА КРАСА, ПОБУТОВІ ТОВАРИ | L’Oreal Ukraine |
ІТ, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ДОДАТКИ | Bolt |
ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ | Sandoz Ukraine |
МЕДІА КОМПАНІЇ | Starlight Media |
МУЛЬТИБРЕНДОВІ ТА МУЛЬТИКАТЕГОРІЙНІ КОМПАНІЇ | Nestlé Ukraine |
ОБЛАДНАННЯ, ТЕХНІКА, ТОВАРИ ДЛЯ ДОМУ ТА ОФІСУ, ЕЛЕКТРОНІКА | Philips Ukraine |
АГРО | Kernel |
ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ | Галичина |
РЕСТОРАНИ, ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ, КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ | Honey |
СПОЖИВЧІ СЕРВІСИ | Група NOVA |
РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СУПЕРМАРКЕТИ | COMFY |
ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ТА ІНТЕРНЕТ ПОСЛУГИ, ПРОВАЙДЕРИ ТБ ТА ВІДЕО | Київстар |
ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ ДЛЯ ДІТЕЙ | Хорольський завод дитячих продуктів харчування (Малютка) |
ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ ДЛЯ ТВАРИН | Кормотех (Club 4 Paws) |
ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ТА ПОСЛУГИ, АЗС, АВТОСЕРВІС | OKKO |
ТУРИЗМ ТА ПОДОРОЖІ, ГОТЕЛІ, РОЗВАГИ, КУЛЬТУРА, СПОРТ, ОСВІТА | Академія Дронів “Дронаріум” |
Для ознайомлення з повними результатами та методологією дослідження, а також для отримання додаткової інформації, можна перейти за посиланням.