Освітня платформа Prometheus разом з Зоєю Лобод, співвласницею digital-агенції LOBODS та БФ «Восток SOS», відкриває реєстрацію на безплатний курс «SMM: фундамент».
Від оформлення шапки профілю та highlights — до побудови SMM-стратегії, таргету та аналізу ефективності. Мета курсу — допомогти в максимально короткий термін опанувати SMM для бізнесу й персонального бренду та зрозуміти всі його можливості.
Авторка і лекторка курсу — Зоя Лобод:
- cертифікована спеціалістка від Meta і Google,
- випускниця курсу «Інфлюенсер маркетинг» університету Нью-Джерсі,
- лекторка навчальних програм із digital-маркетингу з досвідом понад 5 років,
- співвласниця digital-агенції LOBODS, клієнти агенції — Carlsberg, Viber, ТаскомБанк, «Щедрий Дар», «Фрекен Бок»,
- комплексний SMM-супровід більше ніж 300 українських і міжнародних брендів у 12 країнах світу.
Курс дає повне розуміння того, як просуватися в соцмережах, чим відрізняються функціонали, аудиторії та тренди кожної з них. Навчання базується на реальних практичних кейсах — слухачі мають змогу одразу впроваджувати знання на своїх особистих і професійних сторінках!
«SMM: фундамент» буде корисним:
- студентам,
- маркетологам,
- PR-спеціалістам і комунікаційникам, які хочуть структурувати свої знання,
- бренд-менеджерам,
- менеджерам із продажів,
- власникам бізнесу,
- усім, хто планує опанувати нову професію.
Курс вже доступний для реєстрації за посиланням.
Станом на початок 2023 року в соціальних мережах було зареєстровано 4,76 млрд користувачів. Це більше ніж 60% від загальної чисельності населення планети.
Середньостатистичний інтернет-користувач працездатного віку витрачає на соціальні мережі понад 2,5 години на день.
Бізнес, не представлений онлайн, має ризик зникнути або щонайменше недоотримати клієнтів і прибуток офлайн.
SMM дає змогу залучати нову аудиторію та ефективно спілкуватися з наявною. Робота з соцмережами допоможе побудувати імідж компанії, підвищити лояльність клієнтів, впізнаваність бренду, збільшити трафік на сайті, а з ним — і продажі.
Поки ви плануєте опанувати соціальні мережі, ваші конкуренти на них заробляють! Час розібратися із соцмережами.