В умовах високої конкуренції сучасний бізнес потребує застосування нових підходів, якісних методів з метою формування довіри з боку користувачів. Незалежно від конкретної сфери, кожен бізнес потребує регулярного підвищення впізнаваності власного бренду, щоб «підтримувати» свою присутність в мережі Інтернет. Сьогодні одними з найефективніших способів просування називають піар-посилання та актуальні статті, розміщені на тематичних майданчиках.

Розміщення PR-статей
PR-статті, як фундамент просування
Статті для просування – це не просто публікація на певному ресурсі, а відмінний спосіб донести цінну інформацію для споживача. Сучасні користувачі вимагають нових підходів, а тому, щоб їх зацікавити, важливо виділятися на тлі основних конкурентів.
В результаті розміщення PR статей має безліч ключових переваг для бізнесу:
- Можливість зробити власний бренд більш впізнаваним.
- Сформувати позитивну репутацію компанії через експертність.
- Зробити позитивний вплив на SEO-зростання.
Для комплексного підходу посилання і статті застосовують у поєднанні, що гарантує бажаний результат і потужний ефект.
Все про піар-посилання: для чого потрібні і як працюють
Посилання для піару – зовнішні посилання, які отримані з перевірених і безпечних ресурсів. За допомогою них інший сайт зможе отримати релевантність, зберегти власний авторитет.

Посилання для піару
Такі посилання корисні з наступних основних причин:
- Допомагають зміцнити вже сформований SEO-профіль. Якісна посилальна маса позитивно сприймається з боку пошукових роботів, що допомагає формувати довіру до бренду.
- Збільшують видимість бренду в Інтернеті. Вдається популяризувати компанію та її товари/послуги в різних соціальних мережах, на торгових майданчиках тощо.
- Приводять якісний трафік на сайт. Якщо цікава стаття буде розміщена на тематичному майданчику з відповідним посиланням, користувачі будуть демонструвати особливий інтерес. Це підвищує кількість переходів за вказаним посиланням.
Для посилення ефекту просування команда PR-X розміщує піар-посилання всередині піар-статей. В результаті користувач отримує корисний і цікавий матеріал, а сайт отримує авторитетний беклінк.
Публікація PR-статей або як вибрати відповідний майданчик
Для отримання бажаного результату слід пам’ятати про одне важливе правило: необхідно звертати першочергову увагу не на кількість статей, а на їх якість, релевантність.
Після створення відповідних публікацій стоїть ще одне не менш важливе завдання – вибір відповідного майданчика з урахуванням конкретної тематики. При виборі такого майданчика варто орієнтуватися на наступні критерії:
- Трафік і траст сайту – максимально сильну SEO-вагу можуть забезпечувати виключно авторитетні домени.
- Тематика ресурсу – потрібно публікувати статті на тих майданчиках, які будуть цікаві потенційній аудиторії.
- Швидкість індексації – отримання позитивного ефекту безпосередньо залежить від того, наскільки швидко пошукові системи помітять посилання, розміщене в піар-статті.
- Формат подачі – деякі види майданчиків додатково дозволяють адаптувати заданий стиль, додавати інфографіку, всілякі зображення, які допоможуть розбавити текстову інформацію.
Важливо переконатися в якості, авторитетності та тематичності обраного майданчика, який допоможе в просуванні статей, а значить і в популяризації конкретного бренду.
Як працює комплексний підхід «PR-статті + PR-посилання»: основні етапи
Для отримання максимального результату такі інструменти, як піар статті та зовнішні посилання найкраще застосовувати в комплексі.

PR-статті + PR-посилання
У цьому випадку процес просування буде виглядати наступним чином:
- Створення майбутньої стратегії просування. Важливо визначити цільову аудиторію (ЦА), KPI, скласти список актуальних майданчиків.
- Написання якісного контенту. Потрібно створити цікаву, корисну статтю з додаванням відповідних SEO-ключів, які будуть органічно вписані в текст.
- Розміщення на авторитетних майданчиках. Одну і ту ж статтю можна публікувати на різних тематичних майданчиках, використовуючи всілякі формати: наприклад, інтерв’ю, прес-реліз, колонки експертів та інше.
- Отримання природної посилальної маси. Важливо продумати, де саме слід розташувати піар-посилання, які будуть вести користувача на ключові сторінки сайту: наприклад, головна сторінка, сторінка з послугами, з блогами або кейсами.
По завершенню виконаної роботи буде потрібно обов’язковий моніторинг результатів, щоб аналізувати кількість успішних переходів, зростання позицій сайту, збільшення посилальної маси.
Які результати отримує власник сайту
Кожен власник бренду, конкретного сайту бажає заздалегідь розуміти і знати, яких результатів він може досягти при використанні комплексного підходу в такій кампанії.
Багато результатів залежать від якості виконаної роботи, дотримання основних правил просування. Але навіть на початкових етапах можна бути впевненим у таких позитивних результатах:
- Можливість підвищити впізнаваність власного бренду, зміцнити позиції сайту в пошуковій видачі.
- Забезпечити зростання органічного трафіку.
- Поліпшити SEO-позиції, посилаючись на певний список ключових слів і фраз.
- Збільшити кількість згадок бренду в Інтернеті.
- Сформувати довіру у ЦА до власного бренду, його товарів/послуг, привернути увагу нових партнерів та/або інвесторів.
Використання можливостей PR-статей разом з якісними посиланнями називають одним з найбільш ефективних підходів у 2025 році для комплексного просування. Такий підхід передбачає об’єднання SEO, репутаційного маркетингу, можливостей контент-стратегії, щоб створити довгостроковий ефект.










































































