Переорієнтація маркетингової моделі на прикладі природного монополіста.
Якщо коротко, маркетингова модель 4L охоплює роботу з такими категоріями:
- споживачами;
- співробітниками;
- лідерами думок (бізнес-асоціації, ЗМІ);
- конкурентами.
Далі трохи деталей, як це працює на святій Галичині.
У серпні нашому управлінню зовнішніх комунікацій каскадували ціль знайти амбасадорів та інфлюенсерів. З огляду на те, що компанія займається газорозподілом, ми почали шукали способи, як підступитися до завдання й не згоріти від сорому в ході його виконання.
Сутужні роздуми обірвала згадка про порноакторку, що приїхала до Луцька на гумористичну вечірку Standup UA. Акторка виявилася чемною онукою й прагнула допомогти родичам розібратися з переплатою, що виникла в перехідний період обслуговування від «Львівгаз збуту» до «Львівгазу». Звісно, ми зарадили гарячій штучці розібратися з боргами й повернути кошти.
Випуск з гарячою штучкою:
Ось який вигляд мала наша комунікація з акторкою:
Тож коли така сама історія з платіжками сталася зі стендапером Сашком Лопушанським, ми вже були готові:
До речі, підписуйтесь на наш твіттер — ми рвемо шаблони про старообрядні комунікації.
Хочу зазначити, що сумарно згадування стендап/сторіз/ твіттер Сашка Лопушанського принесло нам 25 664 охоплення.
Стендап можна подивитися за посиланням:
У секторі внутрішніх комунікацій для співробітників була започаткована премія «Найкращий серед нас», в межах якої вони конкурують у якості виконання своєї ланки роботи та змагаються за грошовий приз у розмірі місячного окладу.
У вересні «Львівгаз» запустив кампанію 360: вісім бордів по місту, радіореклама, розіграна на два голоси, спонсорська рубрика на радіо на двох каналах, спецпроєкт на Zahid.net та телереклама на національному каналі.
Спецпроєкт допомагає львів’янам зберегти тепло не лише в серцях, а й в оселі, та радить, як позбутися втрат, що б’ють по кишені гривнею.
Приблизно рік тому, переорієнтувавшись на нову модель 4L, АТ «Львівгаз» (РГК) почав відкривати нові центри обслуговування клієнтів. До речі, зараз в центрі на вул. Угорській, 14, що у Львові, заряджають телефони, пригощають кавою і навіть бронюють для гостей переговірні кімнати, адже ми в цьому всьому разом.
Тут карта, як знайти:
А з конкурентами в нас справжнє сафарі, де замість джипів і рушниць критичні заголовки.