Instagram один з найпопулярніших майданчиків для збільшення продажів. Тут і красиві фото, і приваблюючі підписи, і бажаючі купити товар. Але якщо у вас щось йде не так, то можливо ви знайдете проблему серед цих помилок, які вбивають продажі.
1. Відсутність чіткої мети
Тільки чітко охарактеризувавши мету своєї сторінки в Instagram ви зможете домогтися результатів. Визначте, чого ви чекаєте від Instagram і його аудиторії, а тільки потім чекайте чогось від них. Зрозумівши для себе, хто ви, ви зрозумієте і те, про що потрібно писати, як фотографувати і в цілому, як вести грамотну контент-політику.
2. Щось пішло не так з посиланням в біо
Не любить цей додаток зайві посилання, з цим доведеться змиритися. І ретельно вибирати, що саме ви можете розмістити, так як у вас тільки один спосіб розмістити посилання: в описі. Ще є варіант в інстасторіс, але він доступний, тільки якщо у вас більше 10 000 передплатників.
Тому, якщо в посиланні помилка або його зовсім немає, то і продажів немає теж.
3. Хештег: багато, мало і не ті
Хоча максимум хештегів, які ви можете додати під фото 30, бажано, щоб їх в середньому було близько 11. При цьому вони повинні бути релевантні, читаємі, по можливості пара вузькоспеціалізованих.
4. Самоповтор і одноманітність
Якщо один пост вдався і набрав тонну лайків, знайшовши відгук у аудиторії, то ні, такий же пост не отримає знову такого ж уваги. Іноді це робити можна, але не перестаратися з цим.
Згодом, можна додати схожий пост, можливо, він знову сподобається. Але одноманітність відгуку не знайде.
5. Ігнорування рекламних можливостей Instagram. (І нових можливостей теж)
Все важливо: і контент, і подача, і стиль, але без реклами нічого не вийде, хоч як крути. Не обов’язково вкладати багато, навіть невелика реклама отримає хороший відгук.
Не забувайте і про нові функції, таких як сторіс або трансляції. Вони залучать до вас увагу, змусять вас помітити серед решти стрічки.
6. Неправильна робота з коментарями
Любите, коли вас не помічають? Ваші підписники теж не люблять. Навіть просто відповідаючи на коментарі, ви працюєте на лояльність аудиторії. Підійдете до відповідей креативно – зросте і популярність вашої сторінки. А ігнор разом з грубістю – це шлях в безодню.
7. Конвеєр контенту
Не має значення, наскільки заповнений ваш контент-план, як часто ви робите публікації, якщо вони не цікаві аудиторії. Частіше, не означає краще. Визначте, що хвилює ваших читачів. Витратьте час на доведення контенту до досконалості. Коли ви будете впевнені, що «зловили тему», прийде і частота.
8. Відсутність обробки фотографій
У інстаграме є фільтри, але їх недостатньо. Постарайтеся трохи над самою фотографією в процесі зйомки, а так само після, коли почнете її обробляти. Освітлення, чіткість, фон, настройки тону і яскравості. Це ваш продукт, так подайте його в кращому вигляді!
9. Занадто … багато … маркетингу!
Хоч ваш канал і створений задля продажів, не варто продавати надто настирливо. Ніхто не любить рекламу, а надто активне підштовхування до покупки викликає роздратування. Не слід перевантажувати публікації брендингом і закликами до дії. Цікава історія мотивує до покупки набагато сильніше, ніж явно рекламний пост.
10. «Підписи не потрібні»
Інстаграм це далеко не просто фото, для ваших продажів дуже важливі підписи. Хороший, грамотний і цікавий текст не завадить ні одній картинці. Додайте кілька слів чи заведіть розмову з аудиторією.
Вам щось знайоме? Час це виправити.