Вперше, на українському ринку послуг зі зв’язків з громадськістю з’явилась можливість запустити власне PR-агентство під відомою франшизою однієї з топових комунікаційних компаній. PointeR Agency запустило таку послугу для партнерів у регіонах. Ними можуть стати як місцеві агентства, так і менеджери, які відчувають в собі сили почати власну справу.
«Підготовка була довгою та виснажливою: розробка фінансових моделей, юридичних пакетів, маркетингових фішок – і врешті три планових місяці перетворилися фактично у пів року» – розповідає власниця PointeR Agency Олеся Стойко.
Стойко пояснює, що партнером комунікаційного агентства абихто стати не зможе. Відбір проходить ретельно, бо найважливіше тут – не нашкодити репутації самого агентства. Передбачається, що в одному регіоні працювати під брендом PointeR Agency зможе тільки один франчайзі. Вимоги до нього високі, проте й переваги франшизи чималі.
За умовами співпраці регіональний партнер отримує напрацювання агентства та стандарти надання послуг, підсилення експертизи, допомогу в розробці пропозицій для клієнтів, консультації при роботі над складними продуктами (аудити, стратегії, антикризові комунікації тощо), промо на національному та локальному рівні, фінансову та юридичну підтримку і, звісно, саму торгову марку PointeR Agency для роботи.
«Ми бачимо, що у регіонах є сильні і мотивовані люди та компанії, яким інколи бракує досвіду чи імені. А разом ми можемо сприяти розвитку галузі та прививати культуру Public Relations іншим бізнесам. Щоб вони сприймали якісну комунікацію як норму і дієвий бізнес-інструмент, а не як якісь екзотичні «витребеньки», – каже Стойко.