Розробка персонального бренду на ринку консультаційних послуг – це вже не приємна забаганка, а must have. І експерти зі сфери психології на цьому ринку завойовують лідируючі позиції: бізнес-тренери, кар’єрні коучі, медіатори, психотерапевти, HR-менеджери та багато інших. Для них недостатня довіра аудиторії = крах бізнесу. Працювати на укорінення бренду повинні і соціальні мережі, і медіа, і діджитал, і WOM-маркетинг.
Бюро Маркетингових Технологій останні місяці активно співпрацювало відразу з двома відомими психологами – психотерапевтом Геннадієм Мустафаєвим і екзистенційним коучем Анною Демидовою. В чому специфіка побудови персонального бренду для ринку консультаційних послуг – розглянемо на прикладі цих двох кейсів.
Кейс перший
Mustafaev – особистий бренд гештальт-терапевта для щасливих людей.
Головний челендж
У країнах пострадянського простору психологічна терапія часто ототожнюється з душевними розладами та психіатричними хворобами. Це хибна думка. Регулярна робота з психологом – це ознака щасливих людей. Вона робить життя більш комфортним, відкриває шляхи до глибшого розуміння себе та своїх потреб.
Вирішення
Жодного ігнорування проблем щасливих людей!
Було прийняте рішення зламати стереотип про психологів та познайомити авдиторію з сучасними методами гештальт-терапії у виконанні Геннадія Мустафаєва.
Реалізація
Для бренду Mustafaev створено логотип, що поєднує самого Генадія Мустафаєва та ключову послуга бренду – гештальт-терапію. Гештальт – феномен незавершеної дії. Тому головна мета терапії – завершити переживання і закрити гештальт.
Символ G, що відображає першу літеру імені Геннадія та слова “гештальт” одночасно – зображений стрілками, що направлені для завершення руху в одній точці.
Логотип та усі заголовки утворюються позачасовим гротеском Futura, що додає бренду прогресивності. Основний текст використовує старовинну антикву Garamond, що надає бренду “книжковості”, “класичності”, та надає відчуття професіоналізму та уваги до деталей.
Особистий бренд завжди будується навколо особи, її репутації та компетенції. Це знайшло відображення і в айдентиці – Бюро Маркетингових Технологій спробували відчути себе гостями Геннадія та передати його образ на папірцях для нотаток. Додали жовтий шарф, бо це його улюблений 🙂
Нотаткове альтер-его Геннадія живе в айдентиці разом з іншими стилетворчими елементами, на кшталт типографіки, гойдається на логотипі чи зазирає у фірмову папку.
Але бренд психолога – це більше, ніж бренд однієї людини. Це про складний та багатогранний світ емоцій та відносин, що виникають у різних людей та за різних обставин.
Тож Бюро Маркетингових Технологій створили “Чернетку Всесвіту”, перемістивши життя і стосунки людей у 2 системи ілюстрацій.
Система “It’s fine” (освіта, івенти та групова гештальт-терапія)
Метафора “швидкого дудлу” стала основою системи ілюстративної графіки для комунікацій з групового спектру діяльності Генадія. Зазвичай це весело та позитивно. Тому ця система ілюстрацій передбачає яскраві насичені кольори, тримає у фокусі гіперболізовані людські емоції та зображує кумедні замальовки життєвих ситуацій.
Динамічну систему-конструктор ілюстрацій просто компонувати для виготовлення нових скетчів, а нові необхідні об’єкти ілюстрацій легко можна створити навіть без володіння глибинними знаннями з графічного дизайну та ілюстрації. Ці ілюстрації стали наскрізною темою і брендових носіїв. Такі схожі на нас герої та сам Геннадій взаємодіють з текстилем, візитівками та іншими носіями.
Система “That feeling”: (індивідуальна та парна терапія)
Терапевтичні сесії передбачають глибоке пропрацювання внутрішніх проблем людини в індивідуальній роботі з психологом. Це окремий складний та інтимний процес.
Тому для цього контенту використовується більш темний відтінок зеленого кольору та мінімалістична темна система геометричних ілюстрацій.
Персонаж Геннадія тут не з’являється, бо мова йде лише про внутрішній стан людини та її відносини з навколишнім світом. Обличчя приховані, адже психолог зберігає конфіденційність терапії. Лише елементи малюнку натякають на сенси у ілюстрації.
Кейс другий
Персональний бренд екзистенційної кар’єрної коучині Анни Демидової.
ANNA DEMIDOVA — це не просто кар’єрний консультант, вона — психологиня в екзистенційному напрямку, що зосередила свої сили на наставництві шукачів свого призначення. Анна — рятівниця, супутниця, тренер і наставник.
Життєстверджуючий дух цього бренду має допомагати людям у самореалізації та розширенні їх кругозору на шляху до найкращих кар’єрних цілей. І, разом із тим, збирати докупи здібності, бажання та можливості. Тому і бренд Анни повинен бути життєствердним та зібраним. У ньому використовується яскравий колір і метафора простих форм.
Яскраві кольори айдентики допомагають передати легкі та позитивні емоції. Використовуючи прості форми, можна з легкістю створювати необмежену кількість абстрактних композицій.
Завдяки візуальній легкості айдентики можна створювати нові носії, легкі у виробництві та якими приємно користуватися у повсякденному житті. Усі носії передають емоцію бренду: впененість, оптимістічність, бадьорість та наповненість.